اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکل امنیتی در سطح استان نداشتیم/ موارد محدود اختلافات پیرامون طرفداران نامزدهای شوراها حل شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه امنیتی هیچگونه مشکلی در سطح استان نداشتیم، موارد جزیی در ارتباط با اختلافات پیرامون طرفداران نامزدهای شوراها پیش آمد که طبیعتاً در نقاط مختلف استان در هر دوره رخ می‌داد که امروز با کمترین میزان تنش رد شد.

مشکل امنیتی در سطح استان نداشتیم/ موارد محدود اختلافات پیرامون طرفداران نامزدهای شوراها حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداقوت به خبرنگاران که در انعکاس اخبار این رویداد مهم و مأموریتی که شاید مهم‌ترین مأموریت همه دستگاه‌ها در کل سال ۱۴۰۰ باشد، تلاش کردید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مهم‌تر از آن از همه مردم شریف استان که علی‌رغم همه سمپاشی‌های دشمنان و مشکلات اقتصادی و گله‌مندی‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند، تشکر می‌کنیم که عزت و شوکت نظام را رقم زدند.

وی تصریح کرد: در حوزه امنیتی هیچگونه مشکلی در سطح استان نداشتیم، موارد جزیی در ارتباط با اختلافات پیرامون طرفداران نامزدهای شوراها پیش آمد که طبیعتاً در نقاط مختلف استان در هر دوره رخ می‌داد که امروز با کمترین میزان تنش رد شد.

میرحیدری عنوان کرد: امروز تا این ساعت وضعیت امنیتی استان با هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی در بهترین وضعیت است، مأموریت متوجه نیروی انتظامی است، از همکاری که سپاه و بسیج و دستگاه امنیتی و قضایی با ما داشتند کمال تشکر را داریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید داشت: همکاران ما از روز گذشته تا این ساعت خواب به چشم ندیدند و تا پایان این ماموریت خطیر در حراست و حفظ امانت‌های مردم پای کار هستند و امید است که نتیجه باعث پیشرفت نظام اسلامی و ثبات اقتصادی کشور باشد.

وی ابراز داشت: ۱۷ هزار و ۱۵۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی ما در مأموریت بودند و فرآیند مأموریت هم در یک مرحله قبل از انتخابات و پیش‌بینی راجع به پروتکل‌ها، مرحله شروع انتخابات از زمان ثبت‌نام تا برگزاری رأی‌گیری و مرحله بعد هم از اعلام نتایج خواهد بود که در ادامه آمادگی لازم را برای برقراری امنیت و مانعیت از بی‌نظمی داریم.

میرحیدری گفت: انسجام خوبی به وجود آمده است، مردم ما هم مردمان بصیر و دانایی هستند و تحت تاثیر اقدامات معاندان و دشمنان قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول