اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مشارکت مردم در پایتخت اقوام ایران زمین رکورد زد/ حماسه تماشایی جشن انتخابات در گام دوم انقلاب

لحظه های باشکوه انتخابات به بامداد ۲۹ خرداد کشیده شد، عاشقان ولایت و پیروان مکتب سردار دل‌ها «مردم میدان» در صحنه جشن ملی شدند، حماسه تماشایی جشن انتخابات در گام دوم انقلاب چشم دشمنان را کور کرد.

مشارکت مردم در پایتخت اقوام ایران زمین رکورد زد/ حماسه تماشایی جشن انتخابات در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شعب اخذ رای از حضور مردم باغیرت و بابصیرت مملو شده است، مردم با همه گلایه‌مندی معیشتی با رویکرد مطالبه‌گری از هفت صبح تا پاسی از شب وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

و حالا انتظار از پرچمدار کرسی پاستور و هشتمین رئیس جمهوری که امور اجرایی کشور را به دست می‌گیرد احقاق حق این مردم ولایتمدار است، دولت جدید باید پاسدار ارزش‌های مردم باشند تا این اندیشه که برای ایران سربلند اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند دیگر دغدغه ای از بابت مسائل اقتصادی و معیشتی نداشته باشند.

مردم آمدند تا به فردا سلامی دوباره کنند، حضور معنادار این مردم باغیرت از هفت صبح تا پاسی از شب گذشته حاکی از امیدواری به آینده روشن است.

*کاظمی: ثبت مشارکت بیش از ۵۷ درصدی واجدین شرایط در انتخابات گلستان

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به درخشش حضور مردم در مشارکت سیاسی انتخابات گفت: یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان گلستان هستند، تا ساعت ۲۳ امشب ۷۷۶ هزار و ۳۴۱ تعرفه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مصرف شده است.

محسن کاظمی شمار تعرفه‌های مصرف شده در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان را ۷۶۷ هزار و ۸۱۵ برگه اعلام کرد.

وی از ثبت مشارکت بیش از ۵۷ درصدی واجدین شرایط در انتخابات خبر داد و ابراز امیدواری کرد حضور مردم استان در پای صندوق‌های رای تا پایان ساعات رای‌گیری انجام می‌شود.

*حمیدی: نقش‌آفرینی ۵ هزار و ۲۶۰ نفر در برگزاری انتخابات گرگان

فرماندار گرگان با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: از بامداد ۲۸ خرداد ماه؛ همه عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و انتظامی همراه با ٢۶٣ صندوق اخذ رأی به محل‌های تعیین شده اعزام شدند و ساعت هفت صبح روند اخذ رأی آغاز شد.

محمد حمیدی افزود: ۵ هزار و ٢۶٠ نفر اعم از عوامل اجرایی، نیرو خدماتی، نیروی انتظامی و ٢۶٣ ناظر بهداشتی در این انتخابات نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شعب شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی مناسب  از مردم شهرستان اخذ رای می‌کنند، گفت: انتخابات در کمال امنیت در حال برگزاری است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های آرا از ساعات نخست رأی‌گیری پرشور است، ابراز کرد: همه مردم تعیین سرنوشت کشور خود نقش‌آفرینی کردند.

حمیدی افزود: تمهیدات بهداشتی در تمامی شعب در نظر گرفته شده و با توجه به شرایط کرونا علاوه بر عوامل اجرایی، ناظر بهداشتی در ٢۶٣ شعبه حضور داشتند.

به گفته وی؛ ۶ صندوق سیار برای بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، خانه سالمندان و افرادی که شرایط حضور در شعب را ندارند در نظر گرفته شد.

تکمیل پازل پیروزی با طوفان مردمی رقم خورد و ان‌شاءالله منتخب مردم با فعالیت‌های جهادی نسبت به رفع دغدغه‌های جامعه گام‌های اساسی بردارد و آینده این انقلاب را بسازد.

انتهای پیام/83001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول