اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لیزارازو: آلمان مقابل این پرتغال به مشکل نمی خورد

مدافع فرانسوی اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید آلمان ها می توانند مقابل پرتغال نتیجه بگیرند.

لیزارازو: آلمان مقابل این پرتغال به مشکل نمی خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، بیزانت لیزارازو در مصاحبه با کیکر درباره وضعیت تیم های گروه F یورو 2020 جایی که فرانسه، آلمان، پرتغال و مجارستان حضور دارند، نظر داده است.

ستاره سال های 1997 تا 2004 و 2005 تا 2006 بایرن مونیخ و همچنین بازیکن سال های 1992 تا 2004 تیم ملی فوتبال فرانسه گفت:هنوز هر چیزی در این گروه امکان پذیر است. در روز نخست این گروه شاهد بودیم که پرتغال 3 بر صفر مجارستان را شکست داد و آلمان یک بر صفر از فرانسه باخت. به نظر من در بازی اول مجارها، برای مدت طولانی عالی بازی کردند.

وی افزود: آنها در مدت بسیار زیادی از بازی با پرتغال، خوب دفاع کردند، خوب به جلو آمدند و حریف را اذیت کردند. حتی می توانستند گل هم بزنند. خود من در ورزشگاه حضور داشتم و دیدم چه جو عالی وجود دارد. تنها چیزی که مجارستان کم داشت، چند دقیقه آخر بازی بود که کم آورد و گل خورد.

لیزارازو افزود:از نظر فنی، پرتغال مرا مجذوب نکرد.آنها برای مدتی طولانی در بازی، قدرت ضربه زدن به حریف را نداشتند. به نظر من مقابل این پرتغال، آلمان به مشکل بر نمی خورد.

وی ادامه داد:آلمان ها باید خط حمله خود را زهردارترکنند.باید هوشیارکارکنند و روی حملات سریع برنامه ریزی داشته باشند. در بازی با فرانسه هم خوب بودند  و فقط یک لحظه اسیر غفلت شدند. به نظر من هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده  است. حتی برای مجارستان هم کار تمام نشده است. آنها هر چند 3 بر صفر بازنده شدند و این نتیجه برای شان دردناک است اما می توانند به آینده گروه امیدوار بمانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول