اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعضای شورای شهر خرم‌آباد مشخص شدند+اسامی منتخبان

فرماندار خرم‌آباد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اعلام شدند.

اعضای شورای شهر خرم‌آباد مشخص شدند+اسامی منتخبان

به گزارش خبرنگار فارس از خرم‌آباد جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، ۲۵۰ نفر داوطلب تایید صلاحیت شدند که ۲۰۰ نفر آنان مربوط به شهر خرم‌آباد بود.

وی بیان کرد: از این تعداد کاندیدا برای شهر خرم‌آباد ۹ نفر حائز بیشترین تعداد آرا شدند که اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به تعداد آرای ماخوذه این افراد گفت: به ترتیب بیشترین آرا کرم نعمتی با ۸۶۸۰ رای، حجت‌الله احمدی‌پور ۸۵۱۷، حمیدرضا صفریان ۸۳۷۸، مجید دریکوند ۷۸۷۹، یوسف امرایی ۷۳۵۱، رضا بیرانوند( با کد انتخاباتی۱۸۷) ۶۶۷۵، عباس قلاوندی ۶۰۱۴، هوشنگ نصیری ۵۸۵۴ و هادی زینی‌وند مقدم ۵۴۱۰ رای را به خود اختصاص داده و اعضای اصلی شورای شهر خرم‌آباد شدند.

طولابی به اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات شورای شهر خرم‌آباد نیز اشاره کرد و افزود: در این رابطه محمد کاظمی ۵۳۹۲، صادق جوازی ۵۳۳۹، شاهین بیرانوند ۵۱۶۵، حمیدرضا پیله‌رام ۵۱۴۲ و رضا بیرانوند( با کد انتخاباتی ۱۸۶) ۵۱۱۲ رای را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج شمارش آرا در سایر شهرها و روستاهای شهرستان خرم‌آباد در حال جمع‌بندی هستند و به زودی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول