اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای اردکان، میبد و اشکذر اعلام شد

فرمانداری شهرستانهای میبد، اشکذر و اردکان بعد از شمارش آراء اسامی منتخبان شوراهای اسلامی این سه شهرستان در استان یزد را اعلام کردند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای اردکان، میبد و اشکذر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، بعد از شمارش آراء مردم شهرستان میبد، محمدجواد کارگر شورکی با ۷۱۴۸ رای، محمدکاظم صباغی فیروزآبادی با ۶۵۴۷ رای، علی دهقانی شورکی با ۶۲۱۸ رای، علیرضا آزادمنش با ۵۸۳۲ رای، جواد فیاضی بارجین با ۴۹۰۶ رای، سید ایمان علوی با ۴۲۸۶ رای، سید ابوالحسن گلاب با ۴۲۷۲ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر و مجید زارعی با ۴۰۵۵ رای و سید ناصر امامی میبدی با ۳۸۸۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهرستان میبد مشخص شدند.

و علیرضا پیشداد با ۱۴۴۱ رأی، سید علی اکبر رضوانی اشکذری با ۱۱۶۲ رأی، سید حسین حیدری با ۱۰۰۳ رأی، یوسف مقیمی فیروزآباد با ۹۷۸ رأی و احمد فرهمندزاد با ۹۷۴ رأی نیز به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اشکذر تعیین شدند.

 مرتضی دهقانی با ۸۷۸ رأی، محمدحسن جعفری با ۷۷۲ رأی و محمدکاظم سعیدمنش با ۷۰۹ رأی، نیز در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر اشکذر مشخص شدند.

بر اساس اطلاع رسانی فرمانداری اردکان هم، مسعود نوریان با ۶۷۵۰ رأی، محمدجواد شاکر با ۴۴۵۱ رأی، مصطفی خوش‌گفتار با ۴۳۸۰ رأی، حسن رضاپور با ۴۲۶۹ رأی، نسیم جهان‌آرا با ۴۱۹۲ رأی، محمدرضا فتاحی با ۳۹۴۲ رأی و عباس عاصی‌زاده با ۳۵۴۶ رأی اعضای اصلی شورای شهر اردکان و سید محمد حسینی‌پور با ۳۳۲۷ رأی، علی فتوحی با ۳۲۷۱ رأی، مجید شاکر با ۲۶۲۴ رأی، مجید مروتی با ۲۳۹۰ رأی و محمدعلی باهنر با ۲۲۶۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهرستان اردکان  تعیین شدند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول