اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نتایج انتخابات شوراها در 28 شهر استان تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، پیرامون نتایج انتخابات استان قزوین گفت: از نیمه شب گذشته، شمارش آرای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شروع شده است و تا ساعتی دیگر نتایج ۱۵۴ کرسی شورا برای ۲۸ شهر و ۲ هزار و ۱۱۷ کرسی شورا برای ۶۷۹ روستای استان قزوین اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات شوراها در 28 شهر استان تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسدالله حمزه‌ای، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، پیرامون نتایج انتخابات استان قزوین گفت: از نیمه شب گذشته، شمارش آرای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شروع شده است و تا ساعتی دیگر نتایج ۱۵۴ کرسی شورا برای ۲۸ شهر و ۲ هزار و ۱۱۷ کرسی شورا برای ۶۷۹ روستای استان قزوین اعلام می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون، نخست شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و سپس انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۹۰ هزار نفر از واجدان شرایط در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۲.۱۴ درصد کننده از واجدان شرایط استان قزوین، در انتخابات سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول