اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد: 58 درصد واجدین شرایط دارالعباده رأی دادند

رییس ستاد انتخابات استان یزد مشارکت مردم دارالعباده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده 58 درصد واجدین شرایط استان یزد در انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد: 58 درصد  واجدین شرایط دارالعباده رأی دادند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احمد ترحمی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر و مشارکت مردم استان یزد در این دوره انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان این‌که ۵۸ درصد واجدین شرایط استان یزد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند، افزود: تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بیش از ۷۳۰ هزار نفر بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان یزد بیشترین میزان مشارکت در این دوره انتخابات را در شهرستان‌های تفت و بهاباد و کمترین میزان را در شهرستان یزد دانست و گفت:  تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان اردکان ۶۵ هزار و ۵۱۳ نفر، اشکذر ۲۳ هزار و ۷۳۴ نفر، ابرکوه ۳۴ هزار و ۲۵۵ نفر ، بافق ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر، بهاباد ۱۰ هزار و ۹۰۶ نفر ، خاتم ۲۵ هزار و سه نفر و در مهریز ۳۲ هزار و ۷۲ نفر ، تفت ۳۳ هزار و ۶۳۷ نفر، شهرستان یزد ۴۱۵ هزار و ۱۲۶ نفر  و  میبد ۵۹ هزار و ۴۹ نفر بوده است.

رییس ستاد انتخابات یزد در خصوص اعلام نتایج نهایی انتخابات در استان خاطرنشان کرد: با توجه به سیر مراحل قانونی اعلام نتیجه نهایی این ۲ انتخابات به محض تایید رسمی، نتایج در قالب اطلاعیه ای به اطلاع عمومی رسانده می شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول