اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری جشن‌های سلطان سریر ارتضا در حرم رضوی/ پویش من امام رضایی‌ام

رئیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: سلسله جشن‌های قرآنی «سلطان سریر ارتضا» در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت در حرم مطهر رضوی و همچنین در فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های سلطان سریر ارتضا در حرم رضوی/ پویش من امام رضایی‌ام

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های مختلفی را در دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اجرایی می‌کند.

برگزاری سلسله جشن‌های قرآنی «سلطان سریر ارتضا» در حرم مطهر رضوی

حجت الاسلام سیدمسعود میریان رئیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: سلسله جشن‌های قرآنی «سلطان سریر ارتضا» در ایام دهه پر خیر و برکت کرامت در حرم مطهر رضوی و همچنین در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی با موضوع سیره رضوی با حضور اساتید توانمند قرآنی، شرح احادیث معصومین (ع) با موضوع سبک زندگی اسلامی، اهدای جوایز متبرک به شرکت‌کنندگان در جشن و مسابقه حضوری و اجرای برنامه مدیحه‌ سرایی از جمله برنامه‌های سلسله جشن‌های «سلطان سریر ارتضا» در حرم رضوی است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان مقدس رضوی گفت: این جشن‌ها از ۲۴ خرداد تا اول تیرماه از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی واقع در صحن جمهوری پذیرای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) خواهد بود.

وی یادآور شد: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر ارادتمندان به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) از برنامه‌های دهه کرامت، سلسله جشن‌های «سلطان سریر ارتضا» همه روزه در فضای مجازی و از طریق کانال قرآنی زندگی بر مدار قرآن در پیام ‌رسان ایتا با آدرس eittaa.com/quranlive نیز برگزار می‌شود.

برگزاری پویش «من امام رضایی‌ام»

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در تشریح جزئیات پویش «من امام رضایی‌ام» گفت: ویژه برنامه پویش من امام رضایی ام در دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هشتم (ع) توسط خانواده بزرگ مهدالرضا (ع) درحال برگزاری است.

حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان با اشاره به اینکه این پویش در دو بخش زیارت نیابتی فراگیران قرآن در مهدالرضاهای مشهد و ارسال کلیپ قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) طراحی شده است،گفت: در بخش زیارت نیابتی علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد ۸ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۰۴ ارسال کنند و در ثواب این حرکت معنوی سهیم باشند.

وی همچنین در بخش ارسال کلیپ از قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) توسط نونهالان قرآن آموز مهدالرضا (ع) در سراسر کشور، انتخاب موقعیت مکانی مناسب، حضور خانواده، صحیح خوانی صلوات و به کار بردن خلاقیت را از شرایط کسب امتیاز در این بخش دانست.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ختم قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها، ویژه خانواده بزرگ مهدالرضا (ع) را از دیگر محورهای این پویش برشمرد.

میریان مهلت شرکت در این پویش را سوم تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: نونهالان قرآن آموز می‌توانند کلیپ‌های تصویری خود را به ادمین پیام رسان گپ، ایتا و اینستاگرام مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس quan_ aqr ارسال کنند و از جوایز نفیس و ماندگار تدارک دیده شده در این پویش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول