اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

قدردانی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حضور پر شور مردم استان در پای صندوق‌های رأی وخلق حماسه ای با شکوه و دشمن شکن از همکاری و مشارکت تمام اقشار مردمی استان با پلیس در تامین نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مردم بصیر و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان  هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم این دیار قهرمان پرور با پیروی از رهبری انقلاب پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای بزرگ انقلاب خود ایستاده اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ تردیدی را به دل راه نخواهند داد.

وی گفت: ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رای که منجر به کسب این افتخار بزرگ شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای منتخبین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواستارم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول