اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آزمون تاریخ‌ساز دیار «حاج‌قاسم» با مشارکت بالای 60 درصد

کرمانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و 28 خردادماه به احترام سردار دل‌ها پای صندوق‌های رأی تا آخرین لحظه ایستادند و مشارکت بیش از 60 درصدی را در کارنامه دیار حاج‌قاسم ثبت کردند.

آزمون تاریخ‌ساز دیار «حاج‌قاسم» با مشارکت بالای 60 درصد

خبرگزاری فارس_کرمان: شب از نیمه گذشته بود، اما لشکر سلیمانی‌ها در میدان انتخاب ایستادند تا به فرمانده‌شان ثابت کنند هنوز غیرت دارند و مردانگی تا از حریم حرم انقلاب دفاع کنند، کرمانی‌ها سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین لحظات به احترام سردار دل‌ها ایستادند، گلزار بین‌المللی شهدای کرمان در روز ۲۸ خردادماه 1400 چشم دشمنان را خیره و تیرباران کرد.

از صبح آغاز رأی‌گیری هر لحظه که وارد گلزار شهدای کرمان می‌شدی صف بود و انتظار برای ادای دین به انقلاب و دست بیعت با حاج‌قاسم، از راضی و ناراضی همه می‌گفتند به عشق سردار آمدیم و برای عاقبت به خیری انقلاب و مردم دعا می‌کردند.

جشن سیاسی ایرانیان را به واقع کرمانیان و زائران مزار حاج‌قاسم تکمیل و چشم جهانیان را  خیره کردند، در این بین بودند زائرانی که از جای جای کرمان و حتی کشور آمده بودند تا رأی خود را در جوار مزار حاج قاسم به صندوق بیندازند.

از رأی‌اولی‌هایی که سلفی می‌گرفتند با مزار سردار و پدر و مادران و خانواده شهدایی که پس از زیارت قبور مطهر شهدایشان و ادای احترام به فرمانده‌شان حاج‌قاسم عزیز و همرزمش شهید پورجعفری در صف انتخاب می‌ایستادند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، برای ریاست جمهوری یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۲۷۵ تعرفه در استان صادر شده که بر اساس تعرفه‌های صادره در انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور و مشارکت مردم را داریم.

بصیری افزود: سنین ۲۵ تا ۴۵ سال بیشترین فراوانی را در مشارکت داشتند و ۵۰ درصد شرکت کننده‌ها را به خود اختصاص دادند که گروه سنی فعال و جوان است.

سپاه ثارالله از خلق حماسه غرورآفرین مردم نجیب استان کرمان در انتخابات ۲۸ خرداد۱۴۰۰ در پیام تقدیری آورده است: حضورعزتمندانه و سراسر غرور شما مردم بزرگ و عزیز و مومن و مجاهد استان کرمان در آزمون سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور و استان است.

این پیام می‌افزاید: این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای، عمل به توصیه حاج قاسم عزیز را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می‌توان علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

همچنین در ادامه این پیام آمده است: این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ کرمان که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رای را در سر می‌پروراندند، اما مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

انتهای پیام/3388/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول