اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اتفاقی نادر در انتخابات شورای شهر «نیک‌پی» در زنجان/ اسامی شوراهای شهر ارمغانخانه و نیک‌پی اعلام شد+ اسامی

فرماندار شهرستان زنجان گفت: سه برگزیده به ترتیب چهارم، پنجم و علی البدل منتخب در انتخابات شورای شهر نیک پی دارای رأی یکسان هستند.

اتفاقی نادر در انتخابات شورای شهر «نیک‌پی» در زنجان/ اسامی شوراهای شهر ارمغانخانه و نیک‌پی اعلام شد+ اسامی

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با پایان شمارش آرا در شهر نیک‌پی مرکز بخش زنجانرود فرشاد علیمرادانی، مراد باباخانی، جواد علیمردانی، محمد اکبر زاده، فرهاد علیمردانی پنج نفر اصلی شورای شهر نیک‌پی انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: مسعود رحیمی، جعفر خدایی جواد شامی اعضای علی البدل در شهر نک پی هستند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقی عجیب و نادر در انتخابات این شهر روی داده است، گفت: سه برگزیده به ترتیب چهارم، پنجم و علی البدل منتخب در این انتخابات دارای رأی یکسان هستند و محمد اکبرزاده، فرهاد علیمردانی و مسعود رحیمی آرا برابر  داشته و برای تعیین فرد چهار و پنجم و نفر اول علی البدل شورای این شهر از بین این سه نفر پس از استعلام از وزارت کشور در هیأت نظارت و اجرایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه در شهر ارمغانخانه واقع در مرکز قره پشتلو حسین افشاری محمد افشاری اسحاق ابوالحسنی علی افشاری مهدی افشاری به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند، افزود: اصغر افشاری و حبیب افشاری آزاد نیز اعضای علی البدل شورای این شهر هستند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول