اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قدردانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از حضور گسترده مردم در انتخابات

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور پیامی، از حضور گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از حضور گسترده مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی با صدور پیامی، از حضور گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در این پیام آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت سلحشور ایران اسلامی در پای صندوق های رأی بود و مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، جلوه های بی نظیری از بصیرت انقلابی ، ولایتمداری و دشمن شناسی را در مقابل چشم حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشتند و موجبات یأس و نا امیدی دشمنان این آب و خاک را فراهم ساختند.

مردم شهید پرور استان هرمزگان هموارە و در همە صحنەها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودە و ثابت کردە اند با انتخاب صندوق های رأی به عنوان بارزترین جلوە مردم سالاری دینی، دل در گرو توسعە، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی دارند.

 اینجانب خاشعانه و با همه‌ی وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس می گویم و ضمن تبریک این حماسه بزرگ به محضر مقدس حضرت بقیة اللّه الاعظم «عجل اللّه تعالی فرجه الشریف» ، مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» ، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم» ، خانواده معزز شهدای والامقام و ایثارگران انقلاب اسلامی و آحاد ملت رشید و سرافراز ایران ، از یکایک شما مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان بە پاس حضور حماسی و قهرمانانە در پای صندوق های رأی در همە شهرها و روستاها قدردانی می نمایم.

 همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیأت‌های اجرایی و نظارت ،اصحاب رسانه، ستاد انتخابات و اعضای محترم شورای تأمین و شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان به ویژه همکاران عزیز و ارجمندم در دستگاه قضایی استان و سازمان های وابسته به قوه قضاییه از صمیم قلب، تشکر می نمایم ، سعادت و بهروزی همگان را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

وَالسَّلامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول