اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای فسخ قرارداد کاپیتان های تراکتور چیست؟

با وجود اخبار منتشر شده فسخ قرارداد دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور به سازمان لیگ ارسال نشده است.

ماجرای فسخ قرارداد کاپیتان های تراکتور چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور پس از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکردند. 

این دو بازیکن هم اکنون در خارج از کشور حضور دارند و در پایان فصل هم قراردادشان با تراکتور به اتمام می‌رسد. دژاگه و شجاعی در این مدت مذاکراتی هم با محمدرضا زنوزی در استانبول ترکیه انجام دادند و پس از آن هم به استراحت خود و دوری از تیم ادامه دادند.

امروز هم خبری درباره فسخ رسمی قرارداد دژاگه و شجاعی با ارسال نامه رسمی آنها به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ منتشر شد که طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس تاکنون هیچ  یک از طرفن چنین درخواستی به سیستم اتوماسیون سازمان لیگ ارسال نکرده است. 

از طرفی این دو بازیکن مطالباتی از تراکتور دارند که باید برای دریافت آنها با مدیران و مالک باشگاه به جمع بندی برسند اما موضوع قطعی این است که آنها فصل آینده با توجه به اتمام قراردادشان و اتفاقات هفته های اخیر، جایی در جمع سرخ پوشان تبریزی ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول