اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: نظر کمیسیون بازاریابی جذب کارگزار بود/ عدم جذب حامی مالی به خاطر کرونا

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون بازاریابی تلاش خود را برای جذب حامی مالی انجام داد.

سعیدی: نظر کمیسیون بازاریابی جذب کارگزار بود/ عدم جذب حامی مالی به خاطر کرونا

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رونمایی از پیراهن کاروان ایران در المپیک توکیو، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، باید ببینیم اجازه برگزاری مراسم را خواهند داد یا خیر اما لباس ما مشخص شده و در مرحله دوخت به سر می‌برد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص معرفی پرچمدار، عنوان کرد: باید جلسه ستاد عالی المپیک و پارالمپیک برگزار و در این خصوص بحث شود. هنوز چیزی مطرح نشده اما پرچمدار ما احتمالاً از گروه اول اعزامی به المپیک خواهد بود.

سعیدی درباره اینکه در خصوص عدم جذب اسپانسر برای المپیک توکیو انتقاداتی به کمیسیون بازاریابی وارد شده، نظر شما در این باره چیست؟ تصریح کرد: کمیسیون بازاریابی وظیفه تعیین اسپانسر را ندارد و کمیسیون‌ها بازوهای مشورتی هستند.

وی افزود: آنها مختصات کار را برنامه‌ریزی کردند و در نهایت برای ما اسپانسر تعیین شد اما به خاطر تعویق بازی‌ها این برنامه لغو شد. کمیسیون بازاریابی تلاش خود را انجام و در جهت تعیین شاخص‌ها برای جذب حامیان مالی اقدام کرد. البته پیشنهاد آنها در ابتدا این بود که ما کارگزار بگیریم و کارگزار برای ما اسپانسر جذب کند. مواردی مطرح شد اما با توجه به تعویق یک ساله المپیک و شرایط کرونا اسپانسرها نتوانستند حمایت مالی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول