اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هوتهم: اختلافی با آرمات نداشتم/نمی‌دانم روسیه چگونه جهانی شد/ عملکرد ملی‌پوشان ربطی به شرط‌بندی ندارد

مدیرفنی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: دلیل جدایی‌ام از کادر فنی نوجوانان اختلاف با آرمات و سایر اعضای کادر فنی نبود.

هوتهم: اختلافی با آرمات نداشتم/نمی‌دانم روسیه چگونه جهانی شد/ عملکرد ملی‌پوشان ربطی به شرط‌بندی ندارد

جعفر هوتهم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد جدایی‌اش از کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهار داشت: حدود 20 روزی است که به دلیل مشکلات کاری از سمت خود کناره‌گیری کرده و انصراف دادم؛ البته اعلام کرده‌ام که اگر نیاز به مشاوره داشتند در خدمت تیم ملی خواهم بود، اما به صورت رسمی و فیزیکی در تیم حضور نخواهم داشت.

* به دلیل مشکلات کاری و مدیریت آکادمی نتوانستم به کارم در تیم ملی ادامه دهم

وی ادامه داد: پیش از این در تمرینات حضور داشتم، اما به دلیل مشکلات کاری و مدیریت آکادمی نتوانستم به کارم در تیم ملی ادامه دهم و از کادر فنی عذرخواهی کردم. قول همکاری داده‌ام که اگر نیاز داشته باشند در خدمت تیم ملی خواهم بود. زمانی که کار را شروع کردیم کرونا بود و آکادمی‌ها فعالیت‌ جدی نداشت، اما در ادامه چون سفرهای شهرستانی پیش آمد و نتوانستم حضور مستمری در تیم ملی داشته باشم. 

مدیر فنی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان خاطرنشان کرد: حضور در کادر فنی تیم ملی نوجوانان نهمین تجربه من بود. پیش از این هم با این رده سنی کار کرده بودم و سوابق زیادی داشتم. خیلی دوست داشتم به کارم ادامه دهم، اما در شرایط کنونی تنها در حد مشاوره با تیم همکاری می‌کنم. 

* پست من در تیم ملی والیبال نوجوانان خالی است

هوتهم در پاسخ به این سوال که آیا فرد دیگری جایگزینش شده است یا خیر، گفت: کارخانه اعلام کرد که ابلاغ گرفته تا در سه مقطع ملی به عنوان مشاور فعالیت کند. من مدیر فنی بودم و کارخانه قرار است به عنوان مشاور کار کند و در واقع پستی که من در تیم ملی نوجوانان داشتم در حال حاضر خالی است. آرمات هم تایید کرد که کارخانه هر چند روز یک بار به تمرینات نوجوانان می‌رود و مشاوره‌ای می‌دهد. 

وی عنوان کرد: کادر فنی با جدایی من موافقت نمی‌کرد و حدود یک ماه صحبت و مذاکره کردیم تا این تصمیم نهایی شد. آرمات هم شاگرد خودم بودم و وظیفه داشتم به وی کمک کنم. تا زمانی که بودم خیلی از کارها را برنامه‌ریزی کردم و حالا همه چیز روی روال است. از نظر انفرادی هم بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و اگر بازی تدارکاتی فراهم شود بدون شک تیم روی سکو خواهد رفت. 

* مشکل و اختلافی نداشتم

مدیرفنی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: مسئله‌ و اختلافی ایجاد نشده که اگر اینگونه بود من استعفای خود را رسماً اعلام می‌کردم. خوشحال شدم که کارخانه هم به تیم اضافه شده است، چون یک بزرگتر باید در تیم حضور داشته باشد. هیچ اختلافی با آرمات و سایر مربیان ندارم و مشکلی وجود ندارد. در جریان مسابقات هم تلاش می‌کنم که در کنار تیم باشم.

وی گفت: با شرایط کنونی اگر بازی تدارکاتی در ایتالیا و لهستان فراهم شود بازیکنان می‌توانند کسب تجربه کنند و ان شالله در نهایت برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. میانگین قدی تیم 198.5 است که فکر می‌کنم خیلی خوب باشد. فکر می‌کنم تا 4 سال دیگر تعدادی از بازیکنان کنونی تیم نوجوانان را در تیم بزرگسالان ببینیم. 

* ربط دادن عملکرد معروف و عبادی‌پور به شرط‌بندی درست نیست

هوتهم عنوان کرد: مهم این است که تیم ملی موفق باشد. همه ما یک خانواده هستیم و همیشه به منتقدان می‌گویم که دعا کنید تیم‌های ملی نتیجه بگیرند. این روزها هجمه زیادی روی بازیکنانی همچون معروف و عبادی‌پور است و متاسفانه در جایی شنیدم که برخی‌ها عملکرد آنها را به شرط‌بندی ربط دادند که با آنها برخورد کردم. آلکنو کارش را بلد است؛ او یا می‌خواهد عبادی‌پور را به المپیک برساند و یا می‌خواهد اگر قرار بر کنار گذاشتن او باشد، خودش به این نتیجه برسد. مردم عادی این موضوعات را نمی‌دانند.

* روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شده بود، اما نمی‌دانم چگونه جهانی شد!

وی درخصوص سفرهای تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان و بازی با لهستان که همگروه کشورمان هم هست، تصریح کرد: ترکیب و ارنج اصلی در بازی‌های تدارکاتی ارائه نمی‌شود. مسابقات قهرمانی اروپا برگزار شده و سطح مسابقات بالا بود. ما فیلم بازی لهستان را دیدیم و فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی باشد. روسیه در مسابقات نوجوانان قهرمانی اروپا حذف شده بود و نمی‌دانم چگونه نامش در رقابت‌های جهانی وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول