اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حضور بیش از ۵۶ درصدی مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی/ رئیس‌جمهور منتخب کشور در گیلان هم اول شد

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره حضور بیش از ۵۶ درصدی مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی گفت: با آمار اعلام‌شده آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ۶۱۲ هزار و ۸۴۱ نفر رأی بیشترین میزان رأی را در گیلان کسب کرد.

حضور بیش از ۵۶ درصدی مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی/ رئیس‌جمهور منتخب کشور در گیلان هم اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به استکبار و جهانی داده‌اند اظهار کرد کشورهای غربی حضور داشتند با اعمال فشارهای حداکثری می‌توانند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منع کنند ولی مردم غیور ایران بار دیگر ثابت کردند که در بزنگاه‌های اساس و موارد در کنار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره حضور بیش از ۵۶ درصدی مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی گفت: بر اساس آمار یک‌میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری معادل ۵۶ درصد و ۹۶ صدم درصد، یک‌میلیون و ۴۴۸ نفر معادل ۵۶ درصد د  انتخابات شورا و ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر بیش از ۶۰ درصد در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نقش شرکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان از عدم اتمام شمارش آرا در ۱۰‌شعبه اخذ رأی گیلان خبر داد و افزود: هنوز شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری به اتمام نرسیده است و از سه هزار و ۹۴، تعداد سه هزار و ۸۴ شعب برای رأی‌گیری در آن‌ به اتمام رسیده است.

قاسم نژاد با اعلام میزان رأی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بیان کرد: با آمار اعلام‌شده آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ۶۱۲ هزار و  ۸۴۱ نفر رأی، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۳۱۴ هزار رأی، محسن رضایی به ۱۰۱ هزار و ۸۲۲ رأی و قاضی‌زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۴۳۷ رأی حائز رتبه‌های برتر در گیلان شدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۶۱ درصد مردم در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه‌اشرفیه شرکت کرده و نتایج آن تا دقایقی دیگر اعلام و نتایج دقیق و کامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول