اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیت کوین 2666 دلار منفی شد/ بازار ارزهای مجازی امروز هم ریخت

قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی دوباره 5 درصد دیگر ریخت.

بیت کوین 2666 دلار منفی شد/ بازار ارزهای مجازی امروز هم ریخت

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین کانال 36 هزار دلاری را از دست داد و نسبت به دیروز همین موقع 5.2 درصد منفی شد. هم اکنون هر بیت کوین 35 هزار و 942 دلار در حال معامله است که نسبت به 7 روز پیش 1.9 درصد بالاتر قیمت خورده است.

ارزش کل بازار بیت کوین هم امروز به 669 میلیارد دلار رسید و در 24 ساعت گذشته یک میلیون 64 هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شد. ارزش این معاملات 38 میلیارد دلار برآورد می‌شود. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار هم به 18 میلیون 738 هزار  و 475 واحد رسیده است. 

اتریوم هم امروز 4.9 درصد ریخت و هم اکنون 2252 دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین و کاردانو هم هر کدام با حدود 4 درصد افت 341 و 1.44 دلار در حال خرید و فروش شدن هستند. دوج کوین هم 3.5 درصد افت کرد و پس از چند روز به زیر 30 سنت رسید و هم اکنون 29 سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود. 

به طور کلی در 24 ساعت گذشته، بازار جهانی ارزهای مجازی 5.16 درصد از ارزش خود را از دست داده و هم اکنون ارزش کل این بازار 1494 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

در 24 ساعت گذشته همچنین 85 میلیارد دلار در این بازار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی در جهان هم به 10 هزار و 507 نوع رسیده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول