اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح تفصیلی مهرگان و قرقی در مسیر کمیسیون ماده ۵

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر طرح تفصیلی این منطقه مصوبات اولیه خود را اخذ کرده تا در نهایت با نظر شورا آن را به کمیسیون ماده 5 ارسال کنیم.

طرح تفصیلی مهرگان و قرقی در مسیر کمیسیون ماده ۵

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین‌نژاد در خصوص طرح تفصیلی شهرک مهرگان و روستای قرقی، اظهار کرد: طرح تفصیلی این مناطق جهت تصویب به شورای شهر ارسال شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح تفصیلی منطقه مهرگان و قرقی در شورای شهر در حال بررسی است، افزود: منطقه قرقی و مهرگان به دلیل وسعت روستای قرقی که جز مناطق منفصل شهر است، فرآیند رسیدگی به طرح تفصیلی آن در دست اقدام است.

وی  بیان کرد: در بخشی از شهرک مهرگان که مسکن مهر قرار دارد، جنس آن با ساختمان‌های قدیمی که در این محل وجود داشته، ناهم‌گونی ایجاد کرده است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: به دلیل آنکه در طرح جامع و مجموعه شهری قید شده که این محدوده دارای کار و فعالیت است به دنبال آن هستیم که این منطقه را سر و سامان دهیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ادامه داد: از این رو بنا شد ساختمان‌ها جدید و بافت‌های روستایی که در این منطقه قرار دارد به یکدیگر پیوند بخورند و زمین‌هایی که در این منطقه می‌تواند به تدریج افزایش خدمات و تغییر الگوی مسکن داشته باشد، تحت چارچوب جدیدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته مرز این محدوده در شورای‌عالی شهرسازی تصویب شده است، تاکید کرد: در حال حاضر تهیه طرح تفصیلی این منطقه مصوبات اولیه خود را اخذ کرده تا در نهایت با نظر شورا آن را به کمیسیون ماده ۵ ارسال کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول