اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مایک پنس حین سخنرانی توسط جمهوری‌خواهان «خائن» خطاب شد

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا حین سخنرانی در کنفرانس محافظه‌کاران از سوی برخی حاضران «خائن» خطاب شد.

مایک پنس حین سخنرانی توسط جمهوری‌خواهان «خائن» خطاب شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا حین سخنرانی در یک کنفرانس، از سوی جمهوری‌خواهان «خائن» خطاب شد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، پنس روز جمعه در کنفرانس محافظه‌کاران گفت: «من به ترتیب، اول یک مسیحی، سپس مخافظه‌کار و بعد از آن جمهوری‌خواه هستم».

همچنان که پنس در حال سخنرانی بود که رفته رفته فریادهای اعتراضی علیه او بلند شد و حاضران علیه او شعار «خائن، خائن» سر دادند.

به نوشته هیل، گفته می‌شود شماری از افرادی که علیه پنس شعار می‌دادند توسط مأموران از سالن برگزاری این کنفرانس اخراج شدند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، ادعای تقلب گسترده در انتخابات را مطرح کرد و از پنس، معاون خود درخواست کرد در جلسه تأیید آرای الکترال در کنگره آمریکا، نتایج برخی ایالات را ابطال و او را رئیس جمهور معرفی کند.

پنس از انجام این کار سر باز زد و تأکید کرد نقش او در جلسه مشترک کنگره برای تأیید نتایج انتخابات فقط جنبه نمادین دارد.

در نهایت، روز بررسی آرای ایالت‌ها در جلسه مشترک کنگره، هواداران ترامپ به این ساختمان حمله کردند که در نتیجه آن شماری کشته و زخمی شدند.

طبق گزارش‌های امنیتی و ادای شهادت مأموران کنگره، هواداران ترامپ چوبه داری در مقابل ساختمان قانون‌گذاری آمریکا برپا کرده و فریاد می‌زدند باید مایک پنس را دار زد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول