اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی آفتابی در اغلب شهرها/باد و گرد و خاک در چندین استان کشور تا روزهای آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، همدان، زنجان، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، قم و یزد وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمانی آفتابی در اغلب شهرها/باد و گرد و خاک در چندین استان کشور تا روزهای آینده

صادقی ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در 5 روز آینده آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت، اظهار داشت: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده داریم و در این مدت خصوصا در ساعات بعدازظهر در استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام باد و گرد و خاک و در استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، مرکزی، قم، یزد، اصفهان و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا سه‌شنبه یک تیر در شرق کشور در استان‌های خراسان‌جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان خصوصا زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

ضیائیان اظهار کرد:‌در دو روز آینده به دلیل شکل‌گیری جریانات مرطوب جنوبی روی دریای عمان در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان تشکیل ابرهای همرفتی همراه با رعد و برق موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دریای خزر مواج است، گفت: در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 25 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای 12 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول