اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: قول می‌دهم مقابل پرسپولیس زیبا بازی کنیم/ ان‌شاءالله با جام به تبریز بازمی‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی به هواداران قول می‌دهم فردا تراکتور یک بازی زیبا و جاندار را طبق آنچه طرفداران می‌خواهند، انجام دهد.

خطیبی: قول می‌دهم  مقابل پرسپولیس زیبا بازی کنیم/ ان‌شاءالله با جام به تبریز بازمی‌گردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پیش از دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان بین پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم و هواداران‌شان مهم است. در این چند وقت بچه‌ها با تمام وجود در تمرینات تلاش کرده و با انگیزه کار کردند. از طرف خودم، بازیکنان و کادرفنی به هواداران قول می‌دهم فردا تراکتور یک بازی زیبا و جاندار را طبق آنچه طرفداران می‌خواهند، انجام می دهد.

وی افزود: قبل از شروع تمرینات خود پس از آخرین بازی مان پیمان بابایی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و وی را برای دیدار با پرسپولیس نداریم. اکبر ایمانی هم مصدومیتی پس از بازی با ماشین‌سازی داشت و در زمان آن آسیب‌دیدگی دچار سرماخوردگی شد اما 4-3 جلسه تمرینی است به ما اضافه شده است. مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین باشد با تمام وجود بازی می‌کند.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم. باتوجه به آنالیزی که انجام داده‌ایم و جلسه‌ای که قرار است در آن با بچه‌ها صحبت کنیم با تمام وجود برای کسب جام می رویم و ان شالله با جام به تبریز بازمی گردیم. از هواداران هم خواهش می کنم در این مسیر تیم تراکتور را دعا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول