اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

پیام تبریک رئیس پارلمان لبنان به رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله رئیسی

رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی به مقام معظم رهبری پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس پارلمان لبنان به رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله رئیسی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل بری» رئیس پارلمان لبنان پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

رسانه‌‌های لبنان گزارش دادند که نبیه بری پیام تبریکی به مقام معظم رهبری حضرت‌ آیت‌الله علی خامنه‌ای ارسال و دستآورد ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری را به ایشان تبریک گفت.

شبکه المیادین گزارش داد که بری در پیام خود آورده است که ایران همانگونه که در برابر تحریم‌ها استوار ایستاده است، در حفظ و صیانت از حقوق و دستآوردهای خود نیز استوار و پایدار است.

رئیس پارلمان لبنان همچنین به آیت‌الله رئیسی این پیروزی را تبریک و تهنئت گفت.

دیروز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و ۱۳۳ کشور خارجی برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور برگزار شد. براساس اعلام «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور آمار اولیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به شرح زیر است.

سیدابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای،‌ محسن رضایی با بیش از ۳میلیون و ۳۰۰ هزار رای،‌ آقای عبدالناصر همتی با بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار رای، آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با حدود یک میلیون رای مجموع آرا را تا این لحظه کسب کرده‌اند. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول