اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نتایج انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کاشان اعلام شد

رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران آمار و نتایج مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشان را اعلام کرد.

نتایج انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کاشان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی ظهر امروز اظهار داشت: حماسه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ باحضور پرشور مردم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم زد و مردم شریف شهرستان کاشان نیز در تحقق این امر که موجب افتخار وسربلندی مردم شریف شهرستان است سهم بسزایی داشتند.

رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: در شمارش آرای اخذ شده سید ابراهیم رئیسی با تعداد ۹۴ هزار و ۸۸۸ رای بیشترین آرا را در شهرستان کاشان و پس از آن عبدالناصر همتی با ۷۴ هزار و ۴۶ رای، محسن رضایی میرقائد با ۶ هزار و ۵۵ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۵ هزار و ۶۸ رای درجایگاه بعدی قرار دارند.

وی افزود: تعداد برگه‌هایی که به داخل صندوق‌ها انداخته شده به تعداد ۱۲۶ هزار و ۷۵ رای بوده که تعداد آرای باطله ماخوذه ۲۳۸ رای، تعداد کل برگه‌های رأی ماخوزه، مجموع برگ‌های صحیح و باطله ماخوذه، ۱۲۵ هزار و ۸۳۷ رای، تعداد برگه‌های رأی باطله ماخوذه ۱۲ هزار و ۳۸۰ رای که به تعداد ۱۱۳ هزار و ۴۵۷ رای به عنوان برگه‌های صحیح به صندوق رأی انداخته شد.

مرتضایی در خصوص نامزدهای منتخب شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان، به ترتیب علیرضا عرب بیگی با ۱۸ هزار و ۹۵۰ رای، علی هاشمی طاهری ۱۷ هزار و ۵۸۷ رای، عفت پدرام‌فر با ۱۶ هزار و ۷۹۳ رای، مهدی نادعلی با ۱۶ هزار و ۴۴۶ رای،جواد حاجی قدیری راوندی با ۱۶ هزار و ۳۲۰ رای، حسین باغ شیخی با ۱۵ هزار و ۴۹۰ رای، علیرضا مفرح با ۱۴ هزار و ۵۸۷ رای، حسین حیدریان یزدلی با ۱۳ هزار و ۲۰۴ رای، مصطفی کردمیل موخر با ۱۱ هزار و ۱۳۲ به عنوان منتخبین این دوره از شورا از سوی مردم برگزیده شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ق۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول