اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

پاک آیین: تلاش رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات ستودنی بود/ کار مهم رسانه ها تازه شروع شد

نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: باید به قاطبه رسانه های کشور تبریک گفت که با وجود عملیات روانی سنگین و بی سابقه ضد انقلاب و همراهی عوامل داخلی آنها، حرکت دینی و ملی مردم در انتخابات را شتاب بخشیدند.

پاک آیین: تلاش رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات ستودنی بود/ کار مهم رسانه ها تازه  شروع شد

پدرام پاک آیین ، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: قاطبه رسانه های کشور در انتخابات ریاست جمهوری، در کنار مردم به ویژه اقشار محروم جامعه که صاحبان اصلی انقلابند، ایستادند و دشمن و سیاستمداران جدا شده از  صفوف هماهنگ‌ مردم را  مقتدرانه شکست دادند.

پاک آیین افزود: باید به قاطبه رسانه های کشور تبریک گفت که با وجود عملیات روانی سنگین و بی سابقه ضد انقلاب و همراهی عوامل داخلی آنها، حرکت  دینی و ملی مردم  در انتخابات را شتاب بخشیدند.

مدیر کل پیشین مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان این مطلب که رسانه ها در انتخابات نشان دادند به بلوغ سیاسی بالایی دست یافته اند و می توانند حساب عملکرد ضعیف مسئولان را از نظام جدا کنند، ادامه داد: رسانه های بخش خصوصی  با وجود فشارهای سنگینی که در تامین مالی و اداره خود متحمل بودند و به رغم همه گلایه ها و تلخکامی ها، مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق کردند و اجازه سو استفاده  جاسوسخانه های دشمن را از افکار عمومی داخل کشور ندادند.

نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به این که  کار رسانه ها به پایان نرسیده و در آغاز راهی دشوار و پرامید قرار داریم ، اضافه کرد : همه رسانه ها باید به رییس جمهور منتخب ملت کمک کنند تا بار سنگین نجات مردم از محرومیت، تنگناهای معیشتی،  فساد و تبعیض را به دوش بکشد و به مقصد برساند.

 وی گفت: جامعه رسانه ای امروز با انباشت  مطالبات ، مشکلات ، فرصت های سوخته و ظرفیت های از میان رفته رو به روست، اما  با توجه به عزم و اراده خالصانه به خدمت و حل مشکلات باید به مخاطبان خود صبورانه امید ببخشد و آنان را به منادیان گفتمان عدالتخواهی و مقابله با  فقر و فساد تبدیل کند.

پاک آیین در پایان تصریح کرد: با توجه به عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، فضای حرفه ای تر و  کیفی تری در انتظار رسانه ها خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول