اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مردم به یاوه‌گویی‌های بیگانگان پایان دادند

نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی که به مناسبت انتخابات 28 خرداد صادر کرد، گفت: قطعا پیروز واقعی این حماسه مردمی هستند که با حضور دشمن شکن خود به یاوه گویی های بیگانگان پایان دادند.

مردم به یاوه‌گویی‌های بیگانگان پایان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پی حضور حماسی مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی به شرح زیر صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی، پرشور و غرورآفرین مردم ایران اسلامی و بویژه مردم فهیم، ولایتمدار و بافرهنگ استان لرستان در سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر مردم سالاری دینی را در کشور متجلی ساخت و حماسه بزرگ دیگری را در کارنامه پر افتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رساند.

مردم ایران با حضور حماسی و کم نظیر خود در روز ۲۸ خرداد ماه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) و راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی، عزم و اراده ی خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل حیرت جهانیان به نمایش گذاشتند. قطعا پیروز واقعی این حماسه مردمی هستند که با حضور دشمن شکن خود به یاوه گویی های بیگانگان پایان دادند. 

اکنون که حماسه‌ سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه‌ بیست‌ و هشتم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و تعاون داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز به رئیس جمهوری اسلامی منتخب یاری نمایند، زیرا که وحدت ملی و رفق و مدارا، پشتوانه امنیت کشور و خنثی‌کننده‌‌ ترفندهای دشمنان است.

لازم می دانم از سوی مردم انقلابی و متدین، خانواده‌های شهیدان و جانبازان استان لرستان به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهوری اسلامی منتخب دوره سیزدهم تبریک عرض نمایم.

همه باید برای دست یافتن به آرمان‌های بزرگی که رئیس‌جمهور منتخب و همکاران وی در دولت انقلابی مسئولیت تحقق آن را دارند کمک و همکاری صمیمانه نمایند.

رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهایی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی‌درنگ آغاز نمایند.

آنچه کاملا مشهود بود حضور نیروهای مسلح انتظامی، نظامی، امنیتی، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی که در آفرینش این حماسه و ایجاد امنیت و آرامش نقش ماندگاری را ایفا نمودند.

اینجانب از حضور حماسی و جهاد گونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان لرستان، ستادهای طرفداران داوطلبین ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و جوانان انقلابی، گروه‌های جهادی، طلاب و فرهیختگان و برجستگان حوزه  و دانشگاه، ادارات و نهادهای تبلیغی؛ و رسانه ای؛ صدا و سیما؛ سازمان تبلیغات اسلامی؛ اصناف و بازاریان واقشار مختلف مردم و هیئتهای نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی و هیئتهای اجرایی در سراسر استان که در ایفای این حماسه ماندگار نقش آفرینی کردند نهایت تشکر و قدردانی را می نمایم.

مجاهدتی که تا آخرین ساعات شب، از حضور اقشار مختلف در شعب اخذ رای از نزدیک مشاهده نمودم و گزارش‌های رسیده از دیگر شهرها و روستاهای استان هم بر همین شور و حضور حکایت داشت جای سجده و سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال دارد و به مقام معظم رهبری مدظله العالی بواسطه چنین امتی در استان لرستان تبریک عرض مینمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول