اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بدخواهان انقلاب و نظام هیچگاه رنگ پیروزی نخواهند دید

رئیس ستاد ویژه آقای رئیسی (مرد میدان) در استان مرکزی گفت: جنگ روانی منافقین و بدخواهان انقلاب و نظام هیچگاه رنگ پیروزی نخواهند دید.

بدخواهان انقلاب و نظام هیچگاه رنگ پیروزی نخواهند دید

رضا عزیزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان مرکزی اظهار کرد:‌ انتخابات روز گذشته بار دیگر چهره  مصمم و قدم‌های با اراده ملت همیشه با بصیرت ایران اسلامی را به رخ دیگران کشید و جای جای ایران اسلامی را به صحنه شعور و غیرت ملی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای پیوند  ناگسستنی خود با نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و در عمل اثبات کردند هر اندازه توطئه‌ها و نقشه‌های منافقان و بدخواهان نظام پیچیده‌تر و عیان‌تر شود، این پیوند ناگسستنی‌تر و عمیق‌تر خواهد شد.

رئیس ستاد ویژه آقای رئیسی (مرد میدان) در استان مرکزی با بیان اینکه جنگ روانی منافقین و بدخواهان انقلاب و نظام هیچگاه رنگ پیروزی نخواهند دید، گفت: ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد  نشان داد فریب بازیگران سلطه و استکبار را نخورده و اجازه نخواهد داد آنها برای این آب و خاک تصمیم‌گیری کنند.

عزیزآبادی پیروز حقیقی انتخابات را ملت بزرگ ایران برشمرد و بیان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران در سخت‌ترین شرایط بازهم اجازه نخواهند داد بدخواهان و منافقین احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خود کرده و خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع وطن و مدافع حرم را پایمال کنند.

وی گفت: پیروزی جریان انقلابی در انتخابات 28 خرداد این پیام را به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همچنان وفادار به آرمان‌های انقلاب و شهدا بوده و مسائل اقتصادی و معیشتی و تحریم‌ها نخواهد توانست و عشق آنان به آرمان‌های انقلاب خدشه‌ای وارد کند.

رئیس ستاد ویژه آقای رئیسی (مرد میدان) در استان  مرکزی با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر دست اندرکاران امر انتخابات و مردم افتخار آفرین استان مرکزی تاکید کرد:  نقش آفرینی مردم در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی در حافظه تاریخ  ماندگار خواهد شد.

عزیزآبادی ضمن تبریک مجدد پیروزی تفکر انقلابی بر تفکر لیبرالیسم گفت: تفکر انقلابی زنده است و زنده خواهد ماند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر  و اعتماد مردم به گزینه‌های انقلابی اظهار کرد: جریان‌های انقلابی همواره همراه و هم پیمان بوده و هدفی جز تعالی آرمان‌های نظام و انقلاب ندارند.

رئیس ستاد ویژه آقای رئیسی (مرد میدان) در استان  مرکزی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای شهر بیان کرد: برای منتخبین مردم در شوراهای شهر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول