اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

435 هزار زنجانی در انتخابات شرکت کردند

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار زنجان گفت: روز گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر 435 هزار و 59 رای اخذ شد که معادل 53 درصد مشارکت زنجانی‌هاست.

435 هزار زنجانی در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در استان زنجان 820 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند، که روز گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر ۴۳۵ هزار و ۵۹ رای اخذ شد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۵۳ درصد از واجدین شرایط در استان زنجان رای دادند، اضافه کرد: از کل آرای ماخوذه سید ابراهیم رئیسی ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای، محسن رضایی ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای، عبدالناصر همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نیز ۱۷ هزار ۴۲۶ رای  کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شورای شهر نیز حضور فعالی داشتند، گفت: در این انتخابات منصور مرادلو با ۱۱ هزار و ۵۱۷ رای، انیسه ابوبصیری با ۷ هزار و ۹۳۸ رای، مهدی طالب با ۷ هزار و ۵۷۷ رای، مجید ناصحی‌مقدم با ۷ هزار و ۳۴۱ رای، محمدکاظم مجتهدی با ۶ هزار و ۹۶۷ رای، اسحاق اسماعیلی با ۶ هزار و ۹۳۴ رای، حسین حمزه‌لوپاک با ۶ هزار و ۶۰۱ رای، سعید نجفی با ۶ هزار و ۵۰۳ رای و داوود حسنی با ۵ هزار و ۸۰۰ رای به ترتیب از اول تا نهم شدند.

مرادی نافچی گفت: همچنین علی اسماعیلی، اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسماعیل بیگدلی ، محمدجواد سروس‌مهر و و وحید الله‌ورن به عنوان اعضای علی‌البدل رای آوردند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم استان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ دیگری را آفریدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بستری برای اقتدار، عزت، سربلندی، همبستگی، اتحاد و توسعه هر چه بیشتر این کشور را فراهم کردند و با حضور خود پاسخ قاطعی به همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و ایرانی اسلامی دادند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول