اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر اطلاعات ازمشارکت مردم درانتخابات تشکر کرد

وزیر اطلاعات از مردم شریف و فهیم ایران بابت حضور پرشکوه کشورمان در پای صندوق‌های رأی و مأیوس کردن دشمنان تشکر و قدردانی کرد.

وزیر اطلاعات ازمشارکت مردم درانتخابات تشکر کرد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، طی پیامی از مردم بابت حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی و مأیوس کردن دشمنان  تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام تبریک وزیر اطلاعات به این شرح زیر است:

بار دیگر مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شکوه و حماسه‌ی پر افتخار دیگری خلق کردند و عزم و اراده راسخ و خلل ناپذیر خویش را برای حضور و اثر گذاری در عرصه‌های مدیریت و ادامه مسیر رشد، پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه کشور به نمایش گذاشتند. 

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیّت برای این نعمت بزرگ، بابت حضور پرشکوه مردم عزیز کشورمان به پای صندوق‌های رأی و مأیوس کردن دشمنان این سرزمین، قدردان و سپاسگزار آحاد ملّت شریف می‌باشم.

شما مردم عزیز، شایسته والاترین درودها و سپاس‌ها هستید و علی‌رغم تفرقه افکنی‌های رسانه‌ای بیگانه و مزدورانشان و وجود مشکلات موجود، با حضور پرنشاط خود در پای صندوق‌های رأی، ضمن لبیک به ندای مقام معظّم رهبری (مدّظلّه‌العالی) موجب شادی روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیزمان به ویژه شهید سلیمانی عزیز شدید.  

به امید آینده‌ای پر موفقیت همراه با آرامش و نشاط و امنیت برای تک تک آحاد ملت شریف ایران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول