اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دست رد مردم به سینه تحریم‌کنندگان انتخابات/ تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم ناکام ماند

نماینده مردم شهر کرد در مجلس گفت: با وجود مشکلات و سوءمدیریت‌ها در کشور و همچنین تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم و نیز تلاش یکسری افراد خاص برای تحریم انتخابات ما شاهد بودیم که مردم بدون توجه به همه این موارد حضوری چشمگیری در انتخابات داشتند.

دست رد مردم به سینه تحریم‌کنندگان انتخابات/ تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم ناکام ماند

احمد راستینه نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم نشان داد که توطئه‌های دشمنان در بحث اعمال تحریم‌های اقتصادی برای مایوس کردن مردم هیچ تأثیری ندارد و مردم بین مسائل مختلف تفکیک قائل می‌شوند.

وی افزود: از سوی دیگر ما شاهد بودیم که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دست در به دست کسانی زدند که پروژه تحریم انتخابات را کلید زده بودند و به دنبال آن بودند که مردم را از حضور در انتخابات باز دارند.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که ذکر شد عده‌ای از خواص تلاش خود را به کار گرفتند تا با کلید زدن تحریم انتخابات مردم را مایوسانه از حضور در انتخابات باز دارند و با ایجاد یک جو روانی منفی، باعث شوند تا ما یک انتخابات با مشارکت پایین را داشته باشیم که همان طور که دیدیم مردم، بدون توجه به رفتار و گفتار این خواص در انتخابات حضور چشمگیر داشتند.

راستینه خاطرنشان کرد: علاوه بر این ما در چند سال گذشته با سوء مدیریت‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی مواجه بودیم و ارزش پول ملی ما در چند سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرد، اما این موضوع هم نتوانست مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود و آنها با درایتی که داشتند راه حل برون‌رفت از این وضعیت را حضور در پای صندوق‌های رأی و یک انتخاب درست دانستند.

وی افزود: از این گذشته ما در عرصه بین المللی با مسائلی در بحث رفع تحریم‌ها و عهدشکنی طرف‌های مقابل در معاهدات مواجه هستیم که مردم با این مشارکت و مانور قدرتی که در انتخابات داشتند نشان دادند که در مقابل این رفتارهای غرب خواهند ایستاد و آنها را با اقتداری که دارند وادار به پذیرش خواسته‌های خود خواهند کرد.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به لطف خدا و تلاش مسئولان در سال‌های پیش رو شاهد رفع مشکلات به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول