اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پیام قدردانی آخوند سرفراز روحانی اهل تسنن از مشارکت حداکثری مردم

روحانی شاخص اهل سنت خراسان شمالی ضمن قدردانی از ملت شریف ایران در عملی نمودن رهنمودهای مظم معظم رهبری و خلق حماسه تاریخی در انتخابات، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند.

پیام قدردانی آخوند سرفراز روحانی اهل تسنن از مشارکت حداکثری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، روحانی شاخص اهل تسنن در پیام خود از مشارکت مردم قدردانی کرده و انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اولا عرض تبریک دارم محض مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) و مردم بزرگ ایران که با خلق حماسه ای دیگر و تاریخی در انتخابات ۲۸ خردادماه، مشت محکمی بر دهان یاوه گوان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمودند.

در ادامه این متن آمده است: دشمنان با تبلیغات گسترده از طریق شبکه های ماهواره ای و در عرصه رسانه های دروغین تلاش نمودند تا ملت ولایتمدار ایران اسلامی در این ماراتون و آزمایش شرکت نداشته و یا بسیار کم شرکت داشته باشند، لاکن ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان شمالی با مشارکت بالا در مقابل دسیسه های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و دیر همدستانش سربلند و پیروز شدند و با خلق حماسه ای جدید در پای صندوق های رأی ثابت نمودند که قدردان حاکمیت، نظام و امنیت کشورشان هستند.

وی در پیام خود بیان کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران، با انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشورشان و دادن رأی حداکثری بر این دولت برخاسته از بطن مردم، نشان دادند که حامی انقلاب و پشتیبان این نظام مقدس هستند.

در پایان بیانیه مزبور عنوان شده است: جا دارد این پیروزی را بنده به نمایندگی از جامعه اهل سنت خراسان شمالی به ویژه جامعه روحانیت به محضر گرانقدر رهبر عزیزمان و شخص آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفته و برای ایشان و دیگر مسئولانش در دولت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمایم.

من الله توفیق

الحاج خال محمد آخوند سرفراز مدیر حوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم راز و جرگلان

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول