اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشارکت ۵۹ درصدی مردم تربت‌جام در انتخابات/ منتخبین شورای شهر تربت‌جام مشخص شدند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تربت‌جام با اشاره به پایان شمارش آرا در این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمار سامانه جامع انتخابات بیش از ۵۹ درصد واجدین شرایط در انتخابات ۲۸ خرداد در پنج بخش این شهرستان شرکت کردند.

مشارکت ۵۹ درصدی مردم تربت‌جام در انتخابات/ منتخبین شورای شهر تربت‌جام مشخص شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، مرتضی حمیدی در نشست خبری قرارگاه رسانه انتخابات تربت‌جام با اشاره به اینکه ۱۵۵ هزار نفر واجد شرایط رأِی دادن در این دوره از انتخابات بودند، افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد مردم باشعور سیاسی بالا یک‌بار دیگر همانند انتخابات گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر و با مشارکت بیش از ۵۹ درصد واجدین شرایط تمام نقشه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کردند.

فرماندار تربت‌جام با قدردانی از اصحاب رسانه که در قبل، حین و بعد از انتخابات که پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کردند، اظهار کرد: صندوق‌های شعب اخذ رأی شوراهای اسلامی شهر به فرمانداری تحویل شد که پس از جمع‌بندی نهایی نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تربت‌جام و تأیید هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا منتخبین شورای شهر مشخص شدند.

وی یادآور شد: حسین قرائی با پنج هزار رو ۹۱ رأی، جعفر دلشاد عظیمی با چهار هزار و ۷۷۲ رأی، حامد فخر احمدی با چهار هزار و ۲۹۷ رأی، ریحانه ناصری با چهار هزار و ۳۰ رأی، هاشم بهرامی‌نیا با ۳ هزار و ۷۳۴ رأی، اسماعیل بخشی با ۳ هزار و ۷۱۰ رأی و سجاد ابراهیمیان با ۳ هزار و ۶۱۸ رأی به‌عنوان اعضای اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تربت‌جام معرفی شدند.

 حمیدی با اشاره به همراهی بیش از ۵ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسان، هیئت‌های نظارت دفتر نظارت و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجیان در امر برگزاری انتخابات در این شهرستان، یادآور شد: انتخابات در این حوزه مرزی با کمترین مشکل،  تنش و اتفاقی که تأثیرگذار بر روند انتخابات باشد برگزار شد و برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب تربت‌جام ثبت شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول