اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تبریک جلیلی به رئیسی/ توجه به شایستگان و بها ندادن به فرصت‌طلبان، عُلقه‌های نظام را با مردم عمیق‌تر خواهد کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: عبور از حاشیه ها و پرداختن به مسائل اصلی و واقعی کشور؛ توجه به شایستگان و اجازه ندادن به فرصت طلبان، علقه های نظام جمهوری اسلامی را با مردم عمیق تر خواهد کرد.

تبریک جلیلی به رئیسی/ توجه به شایستگان و بها ندادن به فرصت‌طلبان، عُلقه‌های نظام را با مردم عمیق‌تر خواهد کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی پیروزی آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به نفع رئیسی انصراف داده بود، در پیامی ضمن تبریک به وی، خواستار توجه به شایستگان و بها ندادن به فرصت‌طلبان شد. 

متن پیام تبریک جلیلی بدین شرح است:

برادر گرامی حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی

 رئیس جمهور محترم منتخب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

صمیمانه پیروزی جنابعالی را درجلب اعتماد ملت ایران با کسب اکثریت آراء تبریک می گویم.

خدای را سپاسگزارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بار دیگر مسئولانه و هوشیارانه ماهیت مردمی نظام را تثبیت و کام بدخواهان را با حضور و  انتخاب خود تلخ کردند.

اکنون  با انتخاب ملت و پشتیبانی  پر شکوه از نظام اسلامی دشمنان و متجاوزان به حقوق مسلم ملت ایران دانسته اند ملت ایران با صلابت و هوشمندی مصمم به دفاع از حقوق، منافع و ارزش های خود است.

امید ملت آن است که دولت شما توان و ظرفیت خود را برای شیرین کردن کام مردم به کار گیرد و تمهیدات لازم  را برای یک جهش تمدنی در طلیعه قرن جدید فراهم سازد تا با تحول در فرهنگ سیاسی کشور و شتاب گرفتن حرکت ماشین دولت، نه تنها از نارسایی های موجود عبور شود بلکه چهار سال آینده دوره رسیدن به قله های پیشرفت کشور باشد.

 جهش ایران جهادی بزرگ وتلاشی سترگ از سوی همگان می خواهد. هر قدر دولتمردان شانه بیشتر زیر بار این مسئولیت بدهند فشار ها از دوش مردم بیشتر برداشته خواهد شد. عبور از حاشیه ها و پرداختن به مسائل اصلی و واقعی کشور؛ توجه به شایستگان و اجازه ندادن به  فرصت طلبان، علقه های نظام جمهوری اسلامی را با مردم عمیق تر خواهد کرد.

به برکت انقلاب اسلامی امروز سرمایه انسانی شریف، متخصص، مخلص، خلاق و پرشماری در کشور وجود دارد که در همه ادوار تاریخی چند هزار ساله ایران بزرگ، نظیری ندارد. این رسالت دولت شماست که بتواند از  این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کند؛ «رضایت عامه» را از سنگلاخ  «سخط خاصه» عبور داده و در این دوره چهار ساله الگوی مردم سالاری دینی را در چشم مردم منطقه و جهان، درخشان تر و الهام بخش تر به تلاءلو درآورد.

مشارکت در برپایی دولت مردمی با انتخابات به پایان نمی‌رسد بلکه شروع می‌شود و آحاد جامعه باید سایه به سایه دولت برآمده از مردمسالاری دینی را دنبال نموده و تایید، تکمیل و تصحیح رویکردها و عملکردها را حق و تکلیف دائمی خود بدانند. در اندیشه دینی دولت سایه یک گفتمان و حرکت عمومی و سایه مردم بر سر دولت است. حرکتی که در هشت سال اخیر در این بستر به یاری جوانان انقلابی و متخصص، اساتید فرهیخته، مدیران باتجربه وموفق، و شنیدن نظرات کارشناسان، اصناف ، تولیدگران و کشاورزان  و سایر اقشار و بازدید از شهر ها و روستاها  در 31 استان کشور انجام شد، یافته هایی داشت که برای بهره برداری لازم در اختیار دولت شما قرار دارد چنان که این یافته ها به تناسب در اختیار دولت قبل از شما نیز در اولین فرصت قرار داده می شد و در چهار سال  آینده نیز هر یافته جدید در اولین فرصت به دولت شما تقدیم خواهد شد.

در اولویت قرار گرفتن دو موضوع مهم «ایجاد شغل»  و «ارز آوری» و چند طرح فوری و عالمانه برای کاستن فشارها و ارتقاء شادکامی و معیشت مردم، ضمن این که سازو کار های عملیاتی دولت را فعال و دشمنان را از اهرم های فشار اقتصادی ناامید خواهد کرد هم جهت گیری عدالتخواهانه دولت  را تثبیت  و هم ان‌شاء الله به جلب رضایت عمومی و الطاف خاصه الهی منجر خواهدشد.

زمان سرمایه ارزشمندی است که برخی اوقات سخاوتمندانه و شاید مسرفانه در کشور هزینه می شود. امیدوارم هر یک از آنان و لحظات  چهارسال آینده با هوشمندی و برنامه به نفع کشور سپری شود.

جهاد بزرگ برای جهش ایران یک تکلیف ملی، انقلابی و دینی است و همگان وظیفه دارند منتخب ملت را که پرچم این تحول بر دوش اوست یاری کنند. برای شما از درگاه احدیت توفیق روزافزون مسئلت می نمایم .بسم الله الرحمن الرحیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول