اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ائتلاف 14 فوریه بحرین:مردم ایران با برگزاری موفق انتخابات بر توطئه‌های بین المللی پیروز شدند

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت ایران بر توطئه‌های بین المللی نظام‌مند علیه جمهوری اسلامی ایران برای ناکام گذاشتن انتخابات دموکراتیک، پیروز شدند.

ائتلاف 14 فوریه بحرین:مردم ایران با برگزاری موفق انتخابات بر توطئه‌های بین المللی پیروز شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: ما در وهله نخست برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری ایران و خلق صحنه‌ای حماسی و کم نظیر در بحبوحه چالش کرونا را به ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله العالی و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تاکید کرد: ملت ایران با اعتماد و ایمان کامل تصمیم خود را گرفته و رئیس جمهور آینده خود را با اراده‌ای آزاد برای چهار سال آینده انتخاب کردند و بر توطئه‌های بین المللی نظام‌مند علیه جمهوری اسلامی ایران برای ناکام گذاشتن انتخابات دموکراتیک، پیروز شدند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که او را در این مسئولیت بزرگ موفق بدارد و باشد که خیر و سعادت سرتاسر جمهوری اسلامی، همسایه عزیز،  را فراگیرد و خداوند این کشور را بر همه دشمنان و کسانی که در کمین آن نشسته‌اند، پیروز بدارد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول