اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتخاب سالم و پاک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/انتخابات در این استان لذت‌بخش است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی‌های خاص خود را دارد.

انتخاب سالم و پاک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/انتخابات در این استان لذت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ احد جمالی در نشست ستاد استانی کرونا کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد بیش از ۴ ماه در ستاد انتخابات جلسات مختلف و همچنین بحث های میدانی زیادی داشتیم تا این انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی گفت: چرا که شاه‌بیت وزارت کشور انتخابات بوده و انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور و نماد جمهوریت و دموکراسی و سهیم شدن مردم در قدرت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همزمان 3 انتخابات در استان داشتیم که محور اصلی انتخابات ریاست جمهوری محور بعدی انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت و در نهایت انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بود.

این مسئول گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی‌های خاص خود را دارد در بسیاری از استان‌ها تنها انتخابات در حوزه سیاسی خلاصه می‌شود اما در اینجا مباحث اجتماعی قومی و منطقه‌ای اعم از گرمسیری و سردسیری را داریم که زیبایی های خاص خود را دارد.

جمالی گفت: اما به عنوان نیرویی که در انتخابات‌های متعدد در استان‌های مختلف حضور داشته‌ام انتخابات در این استان ظرافت‌های خاص خود را دارد و خلاصه اینکه برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد لذت بخش است چرا که علاوه بر انتخابات باید مدیریت بحران را هم داشته باشیم انتخابات با چالش‌ها و تضارب افکار همراه بوده اما به هر صورت از آن لذت می‌بریم.

وی ادامه داد: علت این است که مردم صداقت دارند و همین موجب زیبایی انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته از ساعت ۵ صبح دست‌اندرکاران انتخابات در استان آغاز به کار کردند و زنگ آن از ساعت ۷ صبح به صدا درآمد و شاهد حماسه وصف‌ناپذیر بودیم که در استان همواره مسبوق به سابقه بوده است.

وی گفت: جشن پیروزی به معنای مشارکت حداکثری بود شاید پیش‌بینی این بود که در این حد مردم وارد نشوند اما مردم نظام و ولایت را همراهی کردند.

این مسئول گفت: انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران با رای قابل توجه تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان داریم در مقطعی که ولادت امام رضا علیه السلام را در پیش داریم امید است این پیروزی مقدمه‌ای برای گشایش مشکلات کشور باشد و امیدواریم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی مقدمه‌ای برای وحدت داخلی و یاس دشمنان اسلام باشد.

جمالی گفت: مردم استان مردانه وارد انتخابات شدند و رعایت پروتکل های بهداشتی را کردند هر چند در جاهایی مشکلاتی وجود داشت اما تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: امیدواریم که وضعیت بحرانی پیش نیاید چراکه در استان های همجوار ویروس هندی دیده شده است.

این مسئول در خصوص برگزاری جشن های پیروزی بعد از انتخابات گفت: باید همه رعایت حال مردم را کرده و مراقب جان آنها باشیم و برگزاری هر نوع برنامه‌های منوط به مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است.

وی یادآور شد: ۲۵ هزار عوامل اجرایی در انتخابات داشتیم بیش از چهار هزار خودرو برای انتخابات در نظر گرفته شد و ۴ تا ۵ هزار نفر عوامل انتظامی و سپاه در آماده باش صددرصد بودند تا امنیت انتخابات را برقرار کنند خوشبختانه تلفات در انتخابات نداشتیم انتخاباتی پاک و با صلابت در استان برگزار شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول