اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش 56 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بیش از 56 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی از شبکه اشراق پخش شد.

پخش 56 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق زنجان

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خلق حماسه درخشان حضور تاریخی مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برابر تمهیدات انجام شده و بسیج تمام نیروهای رسانه، صداوسیمای مرکز زنجان که پخش برنامه‌های انتخاباتی خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده بود در مراحل مختلف تا به امروز بیش از ۵۶ هزار دقیقه برنامه با موضوع  انتخابات در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی به روی آنتن برد.
وی درباره برنامه‌های شبکه اشراق گفت: معاونت سیما در قالب برنامه‌های متنوع و با محوریت تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع ۱۹ هزار و ۵۵۵ دقیقه تولید و پخش کرد که از اهم این برنامه‌ها می توان به ال گوجی، انتخاب اصلح، بیرلیک و گلجاق اشاره کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: در روز انتخابات هم با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه های یک، دو، شبکه سه، شبکه چهار، پنج و خبر، پرس تی وی، آموزش، شما و شبکه‌های برون مرزی سیما مجموعا ۳۵۳ دقیقه از تصاویر و گزارش‌های حضور مردم مومن استان زنجان به سمع و نظر بینندگان در اقصی نقاط ایران و جهان رسید.
وی سپس به تشریح برنامه‌ریزی معاونت صدا پرداخت و گفت: شبکه استانی صدا نیز همگام با شبکه استانی سیما از اولین روزهای سال جاری تا ۲۸ خردادماه بیش از ۳۵ هزار برنامه تولید، تامین و پخش کرد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های وحدت نغمه‌سی، آیدین گلجاق و مسابقه ۰۲۴ اشاره کرد.
لطیفی درباره برنامه‌های معاونت خبر مرکز گفت: خبر مرکز هم با اختصاص بخش‌های ویژه خبر سیما و صدا به مدت یک هزار و ۶۳۵ دقیقه در قالب گزارش خبری تولیدی، مستندهای کوتاه خبری  و تحلیلی، پوشش اخبار و حواشی انتخاباتی به مهمترین رویداد سیاسی سال پرداخت کرد.
وی درباره برنامه‌های معاونت مجازی هم گفت: این معاونت با تولید و انتشار 30 قطعه موشن گرافیک، 30 قطعه پوستر، 5 قطعه اینفوگرافیک، 20 قطعه فتوکامنت، 10 قطعه پادکست، یک قطعه کمیک موشن، برگزاری 10 قسمت مسابقه «انتخابات1400» و نیز با بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل 100 ویدئو، 10 نماهنگ، 30 پادکست و 20 کلاکت از فایل‌های مسابقه کشوری 6 + 13 و نیز «طراحی صفحه انتخابات 1400» در سایت صدا و سیمای مرکز زنجان، به مدت 584 دقیقه همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان افزود: رسانه ملی و استانی با بهره‌گیری و استفاده از تمام ظرفیت‌های خود تلاش کرد تا با تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در این برهه از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، امید به آینده و شور و نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد کند و نقش مهمی در مقابله با توطئه‌ها و تهاجم رسانه‌ای دشمنان این نظام مقدس داشته باشد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول