اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پرویز سالاری: حافظان آبهای خلیج فارس راوی حماسه‌ای دیگر شدند

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور هرمزگان ،شیران همیشه بیدار و حافظان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس بار دیگر با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راوی یک حماسه دیگر شدند.

پرویز سالاری: حافظان آبهای خلیج فارس راوی حماسه‌ای دیگر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به حماسه بزرگ 28 خرداد 1400 و شور کم‌نظیر مردم هرمزگان در پای صندوق‌های رای و نمایش وحدت اقتدار آفرین شیعه و سنی و اقوام مختلف در جای جای این استان اظهار کرد: این مشارکت باشکوهی در شرایطی رقم خورد که کشور با بحران کرونا مواجه بود و حتی در استان هرمزگان نیز شرایط بحرانی‌تر از هر زمان دیگر بود و از سویی دیگر رسانه‌های غربی نیز بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند.

وی افزود: در انتخابات امسال مردم بزرگ ایران و هرمزگان با حضور باشکوه در میدان، موجب خلق حماسه‌ای دیگر شدند و اکنون نوبت مدیران است تا قدردان این حضور پرشور باشند.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: دولت جدید با بکارگیری مدیران جهادی، پاکدست، وفادار به آرمان‌های امام و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری، در جهت مقابله با فساد، رانت خواری و تبعیض و بی عدالتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه نیروی انسانی در استان‌های مختلف بویژه در هرمزگان، اعتماد مرزداران خلیج فارس را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دوچندان کند.

سالاری گفت: این پیروزی را مدیون خانواده معزز شهد، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و همه مردم شریف، متدین و ولایت مدار هرمزگان هستیم و اینک که به یاری خداوند حماسه ای ماندگارو برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شد گاه آنست که مسؤولان و منتخبان بزرگوار نیز به پاس این حضور و پشتیبانی، با قانون مداری و شفافیت در عملکرد و وظایف خدمتگزار این ملت وفادار باشند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول