اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آیت الله مدرسی: تغییر شرایط جز با آوار برداری امکان پذیر نخواهد بود

امام جمعه بخش مرکزی یزد دستاورد انتخابات ۲۸ خرداد را ناشی از بصیرت دینی مردم دانست و گفت: جبهه انقلاب اسلامی برای اصلاح ساختار به فرصت نیاز دارد و تغییر شرایط جز با آوار برداری امکان پذیر نخواهد بود.

آیت الله مدرسی: تغییر شرایط  جز با آوار برداری امکان پذیر نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی شامگاه دیروز در مراسم جشن انتخابات که با حضور مردم دارالعباده در حسینیه امیرچخماق یزد برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه حضوری دشمن شکن بود و در سایه نصرت الهی بدست آمده است.

وی افزود: حماسه انتخابات ۱۴۰۰ یک بار دیگر توطئه شوم استکبار جهانی علیه ارزش های انقلاب اسلامی را خنثی کرد و ولایت مداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه دستاورد انتخابات ۲۸ خردادماه را ناشی از بصیرت دینی مردم دانست و گفت: جشن انتخابات، جشن پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

آیت الله مدرسی رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را حمایت از مقاومت در برابر سازش عنوان و تصریح کرد: مبارزه با هرگونه فساد و رانت خواری مهمترین مطالبه مردم ایران از رئیس جمهور و دولت آینده است.

وی تغییر وضعیت موجود در گرو همراهی قوا و صبوری ملت دانست و بیان کرد: مردم بدانند جبهه انقلاب اسلامی برای اصلاح ساختار به فرصت نیاز دارد و تغییر شرایط موجود جز با آوار برداری امکان پذیر نخواهد بود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت پرشور مردم دارالعباده در این دوره انتخابات را نماد بارز ولایت مداری یزدی‌ها عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم یزد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۰ درصد بیشتر میانگین کشوری ثبت شده است.

آیت الله مدرسی امنیت در برگزاری انتخابات را از دیگر ویژگی این رویداد سیاسی در استان یزد دانست و بیان کرد: یزد تنها استانی در کشور بود که انتخابات را بدون هیچ اتفاق و حادثه امنیتی پشت سر گذاشته است.

وی در پایان حضور آیت الله رئیسی در نهاد ریاست جمهوری را فرصت مناسبی برای رسیدگی به دغدغه مردم دانست و خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و عدالت در توزیع خدمات از دیگر مطالبات ملت ایران از مسئولان ارشد نظام است.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول