اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسائل آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گیرد

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی گفت: در دولت سیزدهم مسائل آموزش و پرورش مورد توجه دولت قرار گیرد.

مسائل آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی‌موسوی ضمن تبریک پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: بار دیگر ملت بزرگ و وفادار به انقلاب،  امام، رهبری و شهدا  با مشارکت  ارزشمند خود در 28 خردادماه 1400 در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر نظام مقدس  و ولایی جمهوری اسلامی ایران زدند و برگ زرین دیگری از سند افتخار و عزت برای ایران و ایرانی رقم‌ زدند.

 رئیس کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد بیان کرد: خدا را سپاسگزاریم که ملت بزرگ و تاریخ‌ساز ایران بار دیگر مسئولانه و هوشیارانه، ماهیت مردمی نظام را تثبیت و کام بدخواهان را با حضور و انتخاب خود تلخ کردند.

وی بیان کرد: بدون شک این حضور ارزشمند افتخار بزرگی برای  جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه عظیمی برای دولت خدمتگزار آتی خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: مردم با همه بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها و مشکلات شدید اقتصادی و اجتماعی یکبار دیگر فرصت را برای نظام فراهم کردند تا  با عقلانیت و با اتکای به نیروهای انقلابی  مشکلات کشور را کاهش دهد.

موسوی عنوان کرد: این انتخابات نیز امتحانی بود برای ولایتمداران و کسانی که دل در گرو انقلاب و امام و شهدا دارند، شهید حاج قاسم سلیمانی چه خوب گفتند که جمهوری اسلامی ایران حرم است و خوشا بحال آنانکه دل خود را به این حرم گره زده‌اند و با تلاش خود و ترغیب دیگران به رای دادن  از حرم دفاع کردند .

وی بیان کرد: آراء نیروهای جبهه انقلاب، خاصه آراء آیت‌الله رئیسی و در مقابل جبهه دیگر خط بطلانی بر شبهه افکنان و متعرضان به شورای نگهبان و  ولایت و نظام بود.

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد آیت‌الله رئیسی بیان کرد: شاید فرصت اندک باشد چرا که در سال‌های پیش رو اتفاقات بزرگی در راه است.

وی با تبریک این پیروزی از طرف کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد گفت:  این پیروزی شیرین را به رهبر فرزانه انقلاب ،ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب ملت، حضرت آیت الله رئیسی صمیمانه تبریک گفته و انتظار داریم در دولت انقلابی ایشان ، اهتمام جدی بر اجرای سند تحول بنیادین، نظام رتبه‌بندی، معیشت و منزلت معلمان و مدرسه صالح برای تربیت دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری مورد توجه  قرار بگیرد.

موسوی عنوان کرد: جا دارد از حضور بانشاط و عزت آفرین فرهنگیان ،شیرزنان و غیور مردان شریف و نجیب دیارم کهگیلویه و بویراحمد در خلق حماسه باشکوه 28 خرداد 1400 که دل رهبری و دوستداران انقلاب راشاد و دشمنان نظام اسلامی را مایوس کردند صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و برای سید مظلوم، انقلابی، جهادی ،پاکدست  و اخلاق مدار و  از جنس مردم از درگاه خداوند  حکیم آرزوی توفیق مسئلت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهاد بزرگ برای جهش ایران یک تکلیف ملی، انقلابی و دینی است و همگان وظیفه دارند منتخب ملت را که پرچم تحول را بر دوش گرفته یاری کنند. امید ملت آن است که دولت مردمی، ایران قوی  توان و ظرفیت خود را برای شیرین کردن کام مردم به کار گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول