اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برخورد قاطع هیأت نظارت با خرید و فروش رأی/شکایات مستند کاندیداها پیگیری می‌شود

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز گفت: معترضین نسبت به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز می‌توانند طی دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مکتوب و مستند به هیأت اجرایی در فرمانداری شهرستان ارائه دهند.

برخورد قاطع هیأت نظارت با خرید و فروش رأی/شکایات مستند کاندیداها پیگیری می‌شود

علی حدادی، رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: قدردان مردمی هستیم که در راستای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت قدم هستند و با حضور پای صندوق‌های رأی نشان دادند تحریم‌های دشمن باعث ناامیدی آن‌ها نخواهد بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه حضور مردم تحریم‌ها را بی اثر کرد، یادآور شد: دشمن تمام سعی خود را به کار گرفت که پیوند میان مردم و نظام را از بین ببرد اما یکبار دیگر دید مردم پای انقلاب ایستاده‌اند؛ مردم نشان دادند هجمه‌های دشمن بی اثر است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری در خصوص اخباری مبنی بر وجود تخلف انتخاباتی و خرید و فروش رأی، اظهار کرد: با قاطعیت، برمبنای قانون و مستندات ارائه شده به شکایت کاندیداها در مورد تخلفات احتمالی در انتخابات شوراها رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد: معترضین نسبت به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز می‌توانند طی دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مکتوب و مستند به هیأت اجرایی در فرمانداری شهرستان ارائه دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به داوطلبان عزیز شوراهاوشهروندان شریف، این اطمینان را می‌دهیم برای مبارزه با هرگونه پول پاشی و یا خرید و فروش رای با استناد به مدارک متقن رسیدگی و با قاطعیت برخورد قانونی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول