اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری عروسی ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: کاروان‌های عروسی مجدد در اسدآباد راه‌اندازی شده و این نگرانی وجود دارد که بار دیگر شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا باشیم.

برگزاری عروسی ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

الهام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هنوز کرونا تمام نشده است و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند اظهار کرد: این روزها مجددا شاهد برگزاری عروسی در سطح شهر هستیم که این موضوع منجر به افزایش کرونا خواهد شد.

وی خواستار استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع شد و گفت: با کاهش آمار کرونا نباید استفاده از ماسک کاهش یابد و اگر آمار فعلی را می‌بینیم نباید تصور کنیم، دیگر سیر صعودی نخواهد داشت.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآبادبا بیان اینکه باید پرانگیزه‌تر از قبل شیوه‌های بهداشتی را رعایت کنیم افزود: ناقلان بدون علامت یکی از مشکلات شیوع کرونا هستند و این موضوع هم به عدم استفاده از ماسک برمی‌گردد.

وی در ادامه با اشاره برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: در انتخابات امسال، ۱۲۰ ناظر بهداشتی جزو عوامل اجرایی هر شعبه بودند و زمان راگیری تذکرات لازم در سرکشی از شعبه‌ها به عوامل و رای‌دهندگان که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کردند، داده می‌شد.

عظیمی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در این روز سه هزار ماسک در بین رای دهندگان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول