اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

احتمال خیز جدید کرونا در کرمانشاه/ دانشگاه علوم پزشکی: مبتلایان جدید پیگیری و رصد شوند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: در کنار تصور اتمام بیماری کرونا و عدم رعایت مردمی، انتظار افزایش و خیز جدید بیماری را داریم.

احتمال خیز جدید کرونا در کرمانشاه/ دانشگاه علوم پزشکی: مبتلایان جدید پیگیری و رصد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در مرکز هدایت عملیات بحران، اظهار داشت: مشارکت مردم در امر انتخابات ریاست جمهوری علی‌رغم دلخوری‌ها و حضور آنان در صحنه، شایسته تقدیر است و  امیدواریم دولت آتی برای مردم پر خیر و برکت بوده و کمی و کاستی‌ها  به تدریج ان‌شاءالله حل شود.

وی ادامه داد: علی‌رغم ارزش و اهمیت انتخابات، تبلیغات انتخاباتی، به‌خصوص انتخابات شوراها و تجمع‌های ستادها و گردهمایی‌های انتخاباتی تهدیدی برای سلامت مردم در زمینه کرونا بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر رصد افزایش احتمالی بیماران مبتلا به کرونا، گفت: همکاران هوشیار باشند که در یکی دو هفته آینده با رصد بیماران سرپایی، افزایش تست‌های تشخیصی، تشخیص زودرس و درمان به موقع وضعیت افزایشی احتمالی بیماری را کنترل کنند تا به کمک مردم وارد موج پنجم کرونا در استان نشویم.

وی تصریح کرد: با توجه به‌ برگزاری آیین‌های مختلف، تعطیلات و مسافرت‌ها، در کنار تصور اتمام بیماری و عدم رعایت مردمی، انتظار افزایش و خیز جدید بیماری را داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول