اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| نظرسنجی مارکا از علل ناکامی تیم ملی اسپانیا؛ اوج ناامیدی به تیم انریکه و موراتا!

مارکا با کاربران خود درباره علل ناکامی تیم ملی اسپانیا صحبت کرد و نکته جالب این است که بسیاری معتقدند لاروخا با انریکه نمی تواند حتی به مرحله بعدی یورو 2020 صعود کند.

یورو 2020| نظرسنجی مارکا از علل ناکامی تیم ملی اسپانیا؛ اوج ناامیدی به تیم انریکه و موراتا!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی اسپانیا بار دیگر در یورو 2020 ناکام ماند و شب گذشته در دیدار برابر تیم ملی لهستان تن به تساوی یک بر یک داد. آنها در دیدار نخست نیز مقابل سوئد به تساوی بدون گل رسیدند تا اکنون انتقادها به اوج خود برسد.

در گزارشی مطرح شد که مطبوعات اسپانیا به انتقاد از نحوه بازی تیم پرداختند و حتی مارکا در جلد اصلی خود تیم انریکه شلخته توصیف کرد.(اینجا ​بخوانید)

مارکا در سایت خود نیز این تحلیل درباره تیم ملی اسپانیا را ادامه داد و با کاربران خود درباره علل ناکامی آنها صحبت کرد. مارکا سوالاتی از کاربران خود پرسید که نتایج آن جالب توجه است. 

گزارش مارکا در خصوص علل ناکامی تیم ملی اسپانیا را در زیر بخوانید. در این نظرسنجی که آمار حضورش دقیقه به دقیقه بیشتر می شود بیش از 15 هزار نفر در هر سوال نظر خود را ثبت کرده اند. 

*چه نمره ای به تیم ملی اسپانیا می دهید؟

83 درصد تاکنون به تیم ملی اسپانیا نمره ضعیف و غیرقابل قبول اختصاص دادند و معتقدند که لاروخا در این 2 بازی عملکرد خوبی نداشته و اصلا نتوانسته در حد و اندازه ها کار بکند. البته 12 درصد نیز عملکرد تیم ملی اسپانیا را قابل قبول دانستند و مدعی شدند که تیم یک سری مشکلات کوچک دارد که می تواند با حل آنها به سمت جلو پیش رود.

*چه نمره ای به لوئیس انریکه می دهید؟

88 درصد علیه مربی خود قیام کردند و رای خود با جمله «غیرقابل قبول و ضعیف» نوشتند. تنها 8 درصد بودند که نتایج کنونی را خیلی وابسته به انریکه نمی دانستند و به همین دلیل به سرمربی تیم ملی اسپانیا نمره قبولی دادند. 

*چه چیزی از ترکیب کنونی را دوست دارید؟

در اینجا واکنش ها جالب است. 82 درصد نوشتند که به هیچ چیزی در این ترکیب ما نمره قبولی نمیدهیم و از آن راضی نیستم.6 درصد به احیای موراتا رای دادند و معتقد بودند که مهاجم تیم ملی در بازی دوم عملکرد خوبی از خود به ثبت رسانده است. 7 درصد دیگر از مالکیت بازی توسط بازیکنان تیم ملی احساس رضایت کردند و نوشتند که این مسئله اتفاق خوبی است.

* چه چیزی از ترکیب کنونی را دوست ندارید؟

56 درصد در این سوال به تصمیمات لوئیس انریکه انتقاد کردند و مدعی شدند که نتیجه کنونی به دلیل بی اندیشه بودن سرمربی اسپانیاست. 19 درصد از عملکرد خط تهاجمی انتقاد کردند و مدعی شدند که ترکیب تهاجمی درست نیست و آنها نمی توانند برای تیم گلزنی کنند.

13 درصد دیگر نیز نسبت به عمق کم ترکیب انتقاد کردند و مدعی شدند که ترکیب کنونی تیم ملی اسپانیا به دلیل چینش غلط نمی تواند خیلی برای حملات خطرناک ظاهر شود. 

به گزارش فارس، تیم ملی اسپانیا در 2 بازی سوئد و لهستان بازی 2 ترکیب کاملاً مشابه بازی کرد و تنها تغییر آن نیمکت نشینی «فران تورس» و آمدن «جرارد مورنو» به ترکیب اصلی بود.

 

*آیا از سماجت انریکه به بازی دادن به موراتا راضی هستید؟

 51 درصد در این خصوص رای دادند که موراتا باید نیمکت نشین شود و در خط مهاجم مرکزی «جرارد مورنو» بازی کند. این مسئله ای بود که پس از تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل سوئد در رسانه های مطرح شد و مارکا در گزارشی نوشت که باید این بازیکن نیمکت نشین شود.

37 درصد اما نوشتند که کار انریکه در خصوص موراتا درست و باید از او حمایت کند اما نباید اعتقاد کور داشته باشد و به هیچ عنوان او را تعویض نکند.

12 درصد نیز عنوان کردند که کار انریکه با موارتا بسیار درست بود و این بازیکن نمایش خیلی خوبی در دیدار مقابل لهستان از خود به ثبت رساند و باید در ترکیب بماند.

 

*چه چیزی در تیم ملی اسپانیا می خواهید در بازی آخر مقابل اسلواکی تغییر کند؟

پاسخ ها به این سوال بسیار جالب توجه است. 30 درصد عنوان کردند که باید «مارکوس یورنته» یک خط جلو بیاید و از پست دفاع راست به پست بال راست تغییر مکان بدهد و در خط تهاجمی نقش داشته باشد.

به گزارش فارس، در روزهای ابتدایی نیز چنین مسئله ای مطرح شد و بسیاری معتقدند که مارکوس یورنته در خط تهاجمی می تواند ارزش های خود را به نمایش گذارد. همانگونه که زیر نظر سیمئونه در تیم اتلتیکومادرید به ثبت رساند و توانست به یکی از مهره های اصلی قهرمانی اتلتیکو در لالیگا نام گیرد. 

25 درصد عنوان کردند که «جرارد مورنو» باید در خط مهاجم مرکزی از او استفاده و باید جانشین موراتا شود. بسیاری معتقدند که مورنو در پست وینگر راست نمی تواند خیلی به تیم ملی اسپانیا کمک کند و باید از توانایی های گلزنی او در مقابل دروازه استفاده شود.

22 درصد علیه بازیکنان مادرید و بارسا صحبت کردند و ادعا داشتند که باید «پدری» و «کوکه» نیمکت نشین شوند و «فابین رویس» و «تیاگو آلکانترا» باید به ترکیب اصلی بازگردند.

11 درصد از آمدن «آداما تراوره» به خط تهاجمی نوشتند و 9 درصد از بازگشت بوسکتس به خط میانی صحبت کردند.

*به نظرتان تیم ملی اسپانیا تا کجا در این یورو پیش خواهد رفت؟

بیش از 50 درصد ادعا کردند که تیم ملی اسپانیا در مقابل اسلواکی نیز قادر به پیروزی نخواهد بود و در همین مرحله گروهی حذف خواهد شد.38 درصد اما ادعا کردند که این تیم می تواند به جمع 16 تیم پایانی برسد ولی در آنجا مقابل تیمی قدرتمند حذف خواهد شد.

6 درصد نیز اعتقاد داشتند که تیم ملی اسپانیا به جمع 8 تیم پایانی می رسد. نکته جالب این است که 3درصد عنوان کردند که این تیم برخواهد خاست و می تواند قهرمان یورو 2020 شود.

 

*آیا شما تیم ملی اسپانیا را مدعی قهرمانی می دانید؟

92 درصد جواب خیر دادند و تیم انریکه را ضعیف تر از آن دانستند که بتواند به مدعی بدل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول