اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات با امنیت کامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تبریک استاندار به منتخب مردم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی از حضور پر شور مردم استان در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد.

انتخابات با امنیت کامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تبریک استاندار به منتخب مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری طی پیامی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: مردم ایران با حضور حماسی و پرشور خود در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و انتخاباتی شکوهمند برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این پیروزی را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت شریف ایران و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کردند و گفت: این انتخابات در شهرستان‌های ۹ گانه استان در امنیت کامل برگزار شد و کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر کشور بود که خوش درخشید.

وی با بیان اینکه به آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم تبریک می گویم، عنوان کرد: امید است این مشارکت موجب خیر و برکت و خدمات بیشتر به مردم شود.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: حضور مردم در انتخابات بیانگر تعهدی است که مردم به نظام و انقلاب دارند‌.

وی، بیان کرد: در سخت‌ترین شرایط امروز علی‌رغم همه سختی‌ها مردم حضور چشمگیر داشتند و این مهم بار مسئولیت را سنگین می‌کند.

کلانتری با تاکید بر اینکه این مردم شایسته خدمتگزاری هستند، عنوان کرد: جا دارد از مردم استان به خاطر این حضور حماسی تقدیر کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: انتخابات در این استان در شرایط مطلوب برگزار شد.

کلانتری، بیان کرد: امید است بعد از این انتخاب بیش از پیش شاهد خدمتگزاری به مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دشمنان از این حضور عبرت گرفتند و می دانند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و با هر نگاه و خط فکری پشت سر مقام معظم رهبری می ایستند و به نظام وفادار هستند.

وی افزود: از نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،  هیئت های نظارت ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، هیئت های بازرسی، مجمع نمایندگان استان، جامعه دانشگاهی، چهره های فرهنگی و مذهبی،مجموعه تامین امنیت شعب و تامین امنیت کل استان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج قهرمان، دستگاه امنیتی که اشراف اطلاعاتی داشتند و همچنین دستگاه قضایی که حمایت کردند، برای خلق این حماسه با شکوه تشکر می‌کنم.

 کلانتری، افزود: از تمام کسانی که به هر شکل کمک کردند تا انتخابات شکوهمند، در عین سلامت و بی طرفی برگزار شود، نیز تقدیر می‌کنیم.
 
وی تلاش‌های اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و نشریات محلی و مجموعه صدا و سیمای استان در دو بخش رادیو و تلویزیون را نیز قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای مشارکت در انتخابات نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به منتخب مردم  شهرستان های گچساران و باشت و همچنین منتخبان شوراهای شهر و روستا تبریک گفت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول