اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

محکومیت حمله بزدلانه منافقین به رای‌دهندگان ایرانی در انگلیس/ درخواست برخورد با خاطیان مخالف آزادی

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، حمله منافقین به رای‌دهندگان ایرانی در برخی شهرهای انگلیس را بزدلانه دانسته و آن را محکوم کرد.

محکومیت حمله بزدلانه منافقین به رای‌دهندگان ایرانی در انگلیس/ درخواست برخورد با خاطیان مخالف آزادی

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، حمله منافقین به رای دهندگان ایرانی در برخی شهرهای انگلیس را بزدلانه دانسته و آن را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جمعه مدعیان آزادی بیان بزدلانه تلاش کردند که مانع آزادی بیان و حق آرای ملت با عزت ایرانی شده و در برخی از شهرهای انگلستان همچون بیرمنگهام، منچستر و لندن به مردم حمله کرده اند. این حملات موجب مجروحیت هموطن عزیزی شده و همچنین موجب استرس و نگرانی روانی برخی از خانواده ها شد.

پلیس انگلستان وظیفه داشته و دارد که از مردم حفاظت کند و جای تعجب است که دولتی که ادعای آزادی بیان را دارد، چگونه اجازه داده که به مردمی که جهت استفاده از حق آزادی بیان خود به عنوان رای، به صندوق ها رفته بوده اند، حمله شود.

البته جهت پیشگیری چنین اتفاقاتی باید از قبل برنامه ریزی می‌شد و حراست برای صندوق ها هماهنگ می‌شد.

در انگلستان صرفاً تجمعات ایستا نیاز به مجور نداشته و تظاهرات، و راهپیمایی ها نیاز به اطلاع رسانی ۶ روز قبل به پلیس دارد. اگر معترضین با پلیس هماهنگ نکرده بودند اقدامشان خلاف قوانین انگلستان بوده و پلیس و دستگاه های قضایی وظیفه دارند سریعاً برخورد کنند. اگر هماهنگ شده بود پلیس باید به نمایندگی در لندن اطلاع میداد تا حراست مناسبی هماهنگ شود.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در لندن نیز وظیفه دارد پیگیری های لازم را انجام داده و تا نتیجه گیری پیگیری نماید. به وزارت امور خارجه نیز این مسئله اطلاع داده شده است و انتظار می‌رود گزارش پیگیری‌های نمایندگی در لندن را بررسی نماید.

محمد حسین عطایی دولت آبادی

۲۰/۶/۲۰۲۱

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول