اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گفته‌های ایثارگری که به‌ جای یک نجومی‌بگیر، نماینده مجلس شد

جانباز دفاع مقدس و نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» که به جای غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شده است، گفت: در مسیر انقلاب با هیچ فردی تعارف ندارم و مماشات نمی‌کنم. در مجلس هم در همین مسیر فعال خواهم بود.

گفته‌های ایثارگری که به‌ جای یک نجومی‌بگیر، نماینده مجلس شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نفیسه اسماعیلی؛ سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافت و به جای غلامرضا تاجگردون، که اعتبارنامه‌اش توسط سایر نمایندگان مجلس تأیید نشد به نمایندگی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی رسید.

حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حضور در مجلس شورای اسلامی، گفت: من در مسیر انقلاب با هیچ فردی تعارف ندارم و مماشات نمی‌کنم. در مجلس هم در همین مسیر فعال خواهم بود.

وی اضافه کرد: اگر ببینم فردی که مدعی انقلاب است در حال خروج از ریل است، سکوت نمی‌کنم؛ چرا که در مسیر این انقلاب و عزت ایران نیمی از بدنم را هدیه کرده‌ام.


طرح جلد کتابی که نویسنده‌اش را به به بهارستان فرستاد

حسینی‌پور درباره انتخابات مجلس هم توضیح داد: با رای مردم، مسئولیتم سنگین‌تر شد. باید از ارزش‌های انقلاب بیش از گذشته دفاع کنم. در مجلس شورای اسلامی هم احتمالا عضو کمسیون انرژی خواهم شد چرا که یک سوم نفت کشور از آنِ گچساران است و باید از آن دفاع کنم.

یادآور می‌شود: تاجگردون در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، به‌ عنوان نماینده گچساران حضور داشت، اما در دوره یازدهم اعتبارنامه وی توسط نمایندگان مجلس به دلیل حواشی و اتهامات مالی رد شد. او اخیرا به دلیل حقوق نجومی از مدیرعاملی بیمه سرمد نیز برکنار شده است.


غلامرضا تاجگردون در کنار محمود احمدی‌نژاد که انتخابات این دوره را تحریم کرد

این نماینده سابق اصلاح‌طلب در مجلس شورای اسلامی در همایش تبلیغاتی حسن روحانی در یاسوج، خطاب به سیدابراهیم رئیسی، نامزد دور قبل انتخابات ریاست جمهوری که گفته بود: «برجام چک سفید است که پاس نمی‌شود»، اظهار کرد: شما مسیر بانک را بلد نیستی. می‌خواهی بروی چک برجام را پاس کنی؟

اما سیدناصر حسینی‌پور، ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس و متولد مهر ۱۳۵۰، نویسنده و کارشناس ادبیات مقاومت و یک دیپلمات فرهنگی است که با کتاب «پایی که جا ماند» شهرت یافت؛ او مسئول «میز ادبیات مقاومت» بخش «جنگ نرم» در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.


سیدناصر حسینی‌پور در آیین رونمایی از کتاب «پایی که جا ماند»

«پایی که جا ماند» دارای ۱۵ فصل است و پایان کتاب به اسناد و عکس‌ها و فهرست اعلام اختصاص دارد. این کتاب یک اثر بازداشتگاهی و یا همان ادبیات بدون مرز است که تاکنون به ۶ زبان زنده (انگلیسی، عربی عراقی و لبنانی، اسپانیولی، اردو، استانبولی و فرانسوی) ترجمه شده است. این کتاب توسط اسماعیل بندی‌داریان به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شده‌ است. ایمان صالح نیز این کتاب را به زبان عربی ترجمه کرده‌ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول