اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: انتخابات 28خرداد تجلی وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بود

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت گفت: انتخابات 28 خرداد با وجود همه فشارها و سختی‌ها به صحنه تجلی وفاداری مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب تبدیل شد.

آشوری: انتخابات 28خرداد تجلی وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بود

محمد آشوری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد تجلی اراده ملی بود.

وی با بیان این که رسانه‌های خارجی در طول ماه‌های منتهی به انتخابات، تلاش زیادی برای اثرگذاری بر انتخابات و کاهش مشارکت مردم داشتند، عنوان کرد: این تلاش‌های مذبوحانه با حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در هم شکست و ملت بزرگ ایران با وجود شرایط سخت کرونا و آثار ناشی از آن در جامعه به خوبی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر با تجلیل از این حماسه حضور، افزود: بهترین قدردانی از مردم، کار و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و خدمت جهادی در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است که بتوانیم تراز بهره‌مندی مردم از ظرفیت‌های کشور را با به فعلیت رساندن آن ارتقا دهیم.

آشوری گفت: مردم هرمزگان که مشارکتی فراتر از متوسط کشوری رقم زدند، یک بار دیگر شور و شعور سیاسی خویش را به نمایش گذاردند و این انتخابات برگ زرینی دیگر از عظمت وجودی این مردم دریادل را به ثبت رساند و امیدواریم دولت آینده با نگاه ویژه به هرمزگان و سرمایه‌های انسانی و ظرفیت‌های بزرگ آن، در مسیر خدمت دوچندان به این مردم گام بردارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فصل انتخابات به پایان رسیده و رییس جمهور منتخب، رییس جمهور همه ملت ایران است و همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی وظیفه دارند تا با حمایت از منتحب ملت، راه گشودن پیشرفت و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم آورده و در عین حال گام‌هایی موثر برای کاهش تورم و ایجاد رونق در زندگی مردم برداشته شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول