اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر گلوگاه مشخص شدند

فرماندار گلوگاه گفت: منتخبان مردم ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گلوگاه با پایان شمارش آرای ماخوذه و نهایی شدن آرای اتخاذ شده اعلام شدند.

منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر گلوگاه مشخص شدند

فریدون کلبادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه اظهار کرد: با پایان رأی‌گیری و با توجه به تجمیع انجام شده در آرای مأخوذه در شهرستان گلوگاه اعضای اصلی و علی‌البدل این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: شهرستان گلوگاه در شرقی‌ترین شهر استان مازندران و به عنوان دروازه ورود استان که با استان‌های گلستان و سمنان هم مرز است با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر ۵ عضو اصلی و ۳ عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر دارد.

کلبادی‌نژاد خاطر نشان کرد: پس از شمارش نهایی آرای ماخوذه در گلوگاه، علی‌اکبر محمودجانلو با ۲۶۰۱ رأی، فاطمه کیانی با  ۲۵۰۹ رأی، رامین کیانی با ۲۴۸۸ رأی، عزت‌الله پهلوان گلوگاهی با ۲۴۸۷ رأی و جواد کلبادی‌نژاد با ۲۳۴۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر گلوگاه به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

وی گفت : براساس رأی ماخوذه، عبدالعلی کلبادی‌نژاد با  ۲۲۲۲ رأی، مهدی اسماعیلی با ۲۲۲۱ رأی و سیدرسول نبوی با ۱۹۸۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول