اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سرمربی گل ریحان: اوضاع روحی بازیکنانم خوب است/اجازه نمی‌دهم حواشی به تیم ضربه بزند

سرمربی گل ریحان با اشاره به اینکه آماده بازی مقابل تیم هوادار تهران هستیم، گفت: بازیکنان شارژمالی شدند و با روحیه خوب مسابقه خواهند داد؛ اجازه نمی‌دهیم گروهی با شیطنت و ایجاد حواشی به تیم ضربه بزنند.

سرمربی گل ریحان: اوضاع روحی بازیکنانم خوب است/اجازه نمی‌دهم حواشی به تیم ضربه بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود شافعی، سرمربی گل ریحان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان البرز، در ارتباط با دیدار فردا مقابل هوادار تهران، گفت: بازی مهمی پیش رو داریم و همه بازیکنان همدل شدند که فردا ضمن احترام به تیم هوادار یک بازی خوب همراه با کسب امتیاز را به نمایش بگذارند.

سرمربی گل ریحان استان البرز ادامه داد: از لحاظ روحی تیم ما بسیار خوب است و امروز هم شارژ مالی شدند و با یک آمادگی اردوی خود را در هتل المپیک برگزار خواهیم کرد.

سرمربی گل ریحان به حواشی اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه یکسری افراد قصد ضربه زدن به تیم گل ریحان را داشتند که با حمایت و نظارت اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال البرز تیرشان به سنگ خورد که کمال تشکر را از مسؤولان ورزش البرز دارم.

شافعی ادامه داد: بازیکنان اتحاد دارند که فوتبال با شرافتی را به نمایش بگذارند تا آقایانی که قصد شیطنت و ضربه زدن به تیم را داشتند به اهدافشان نرسند.

وی در پایان در ارتباط با موضوع سرمربی گفت: با اختیار  تام و با تمام وجود به فعالیت خود ادامه خواهم داد تا آقایان به اهداف شوم خود نرسند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول