اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیام تبریک جامعه مدرسین به آیت‌الله رئیسی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک جامعه مدرسین به آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: اعتماد ملت شریف ایران در سپردن سکان قوه مجریه به حضرتعالی که به حق در عرصه اجرا، کار آزموده و دارای کارنامه ای درخشان می‌باشید و از سالها خدمت در بارگاه سراسر نور امام رئوف علی ابن موسی الرضا (علیهما السلام) خوشه های معنویت چیده‌اید؛ را تبریک می‌گوییم.

در این پیام افزوده شده است: ملت سرافراز و بصیر ایران، شما را فردی صادق، با وفا، فساد ستیز و شایسته سالار و به معنای واقعی کلمه، مردمی و تابع ولایت یافته و بر همین اساس با یک دنیا امید، اداره دستگاه اجرایی کشور را در اولین دولت منتخب در گام دوم انقلاب اسلامی به شما سپردند.

در این پیام آمده است: اکنون که یک فرصت طلایی چهارساله که امکان افزایش آن نیز وجود دارد پیش روی شما قرار گرفته شایسته است جوانان انقلابی و متعهد و افراد با تجربه این کشور را در مصادر امور قرار داده و از ظرفیت‌های داخلی میهن اسلامیمان به بهترین نحوه استفاده کنید بخصوص نسبت به مهار گرانی‌های افسار گسیخته که مردم را در تنگنای معیشتی قرار داده است در اولویت کاری خود قرار دهید تا ملت همیشه در صحنه شاهد گشایش‌های مادی و فراهم آمدن مسیر نیل به سعادت اخروی باشند.

در این پیام تصریح شده است: همگان شاهد بودیم علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، کرونا و فضای مسموم رسانه‌ای از سوی بیگانگان، امت اسلامی با حضور حماسی خود در صحنه انتخابات، دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای«مدظله العالی» و توصیه مراجع بزرگوار تقلید «دامت برکاتهم» را لبیک گفته و توطئه اجانب نسبت به نظام اسلامی را نقش بر آب کردند، امید آن که هر چه زودتر شاهد تحقق یکایک شعارها و اهداف حضرتعالی در عرصه اجرایی کشور باشیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول