اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازگشت بیش از 65 واحد راکد به مدار تولید در آذربایجان‌شرقی

رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری های قضایی در طول یکسال گذشته بیش از 65 واحد تولیدی راکد احیا شدند و بیش از یک‌هزار و پانصد کارگر به کارخود بازگشته اند.

بازگشت بیش از 65 واحد راکد به مدار تولید در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، موسی خلیل اللهی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها و اهداف دستگاه قضایی حفظ کرامت انسانی و حرمت ارباب رجوع می باشد گفت: در همین راستا بهبود فضاهای فیزیکی دادگستری های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ ساختمان جدید در سطح استان احداث و به بهره برداری رسید و امسال نیز سه ساختمان جدیدالاحداث در شهرهای مختلف آماده افتتاح و خدمات رسانی به مردم می باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در ادامه از نقش دستگاه قضایی در تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام می شود گفت و ادامه داد: با پیگیری های قضایی در طول یکسال گذشته بیش از ۶۵ واحد تولیدی راکد به مدار تولید بازگشته اند و بیش از یکهزار و پانصد کارگر به کارخود بازگشته اند.

خلیل اللهی مبارزه با فساد اداری را از اولویت های دستگاه قضایی برشمرد وگفت: یکی از راههای همراه نمودن مردم و جلب اعتماد عمومی به سیستم اداری مقابله با فساد در ادارات دولتی است که در این راستا دادگستری استان در طول یکسال گذشته اقدامات موثری انجام داده است.

یدالله اللهیاری، فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این مراسم نبود دادگاه بخش در تیکمه داش را از مشکلات حوزه قضایی شهرستان برشمرد و گفت: بخش تیکمه داش به دلیل شرایط خاص ، جمعیت بالا و گستردگی جغرافیایی به شدت نیازمند احداث دادگاه بخش می باشد.

وی ادامه داد : مردم بیش از ۱۰۰ روستای بخش تیکمه داش برای انجام امورات قضایی مجبورند گاها کیلومترها مسافت را باخطرات جاده ای طی کنند که در صورت ایجاد دادگاه بخش در این منطقه علاوه بر کاهش تردد و هزینه های مردم شاهد کاهش مراجعات به دادگاه شهر بستان آباد  نیز خواهیم بود.

فرماندار بستان آباد در ادامه با قدردانی از دستگاه قضایی استان در زمینه رفع مشکلات هاب لجستیک شهرستان گفت: این طرح بزرگ به دلیل مشکلات قضایی و وجود معارض چند سال  معطل مانده بود که با پیگیری های شخص آقای خلیل اللهی این مشکلات حل شده و با راه اندازی این طرح بزرگ، صنعت و اشتغال منطقه متحول خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، درسفر چند ساعته رییس دادگستری آذربایجان‌شرقی به بستان آباد کلنگ احداث ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب بستان آباد در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۶۳۰ متر مربع به زمین زده شد. قرار است این پروژه در مدت زمان حدود 18 ماه آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول